Εξετάσεις έδωσε το Polestar 2 στον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP, καθώς υποβλήθηκε στις δοκιμές πρόσκρουσης.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο επιδόσεων της Polestar κατάφερε να συγκεντρώσει πέντε αστέρια, φωτίζοντας έτσι την ασφάλεια του.
Ξεκινάμε με τη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο, κατά τη διάρκεια της οποίας τα γόνατα και οι μηροί των εμπρός επιβατών είχαν καλή προστασία. Ωστόσο ορισμένες παραμορφώσεις στο εμπόδιο, πάνω στο οποίο προσέκρουσε το Polestar 2, έδειξαν ότι θα μπορούσαν να είχαν προκληθεί σημαντικές ζημίες σε ένα άλλο όχημα, αν επρόκειτο για πραγματική σύγκρουση. Για το λόγο αυτό επιβλήθηκε μια ποινή από τον EuroNCAP.
Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας η προστασία ήταν καλή ή επαρκής για όλες τις κρίσιμες περιοχές στο σώμα τόσο του οδηγού όσο και του πίσω επιβάτη.
Στην πλευρική πρόσκρουση με κινούμενη ράμπα, η οποία αντιπροσωπεύει σύγκρουση από άλλο όχημα, η προστασία ήταν και πάλι καλή για όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος. Ακόμη και στην πιο απαιτητική πλευρική πρόσκρουση σε στύλο η προστασία ήταν τουλάχιστον επαρκής.
Ο κεντρικός αερόσακος του Polestar 2 προστάτεψε καλά από ενδεχόμενη επαφή τα κεφάλια των εμπρός επιβατών στην πλευρική πρόσκρουση. Στην οπίσθια πρόσκρουση καλή προστασία μπορούν να προσφέρουν τα εμπρός και πίσω καθίσματα, μαζί με τα προσκέφαλα τους, στην περιοχή του αυχένα.
Χωρίς κανέναν αστερίσκο η προστασία ανήλικων επιβατών εντός του Polestar 2, τόσο στη μετωπική, όσο και στην πλευρική πρόσκρουση. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος εμπρός. Υπάρχει εμφανής ένδειξη που ενημερώνει τον οδηγό για τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος.
Δείτε ακόμα
Volvo: Έχει μείνει πίσω στην ηλεκτροκίνηση;
Το Polestar 2 διαθέτει «ενεργό» καπό, το οποίο ανασηκώνεται ελαφρώς όταν οι αισθητήρες στον προφυλακτήρα ανιχνεύσουν επαφή με πεζό. Το συγκεκριμένο σύστημα απέδειξε ότι λειτουργεί σωστά σε ένα εύρος ταχυτήτων και σε διάφορα αναστήματα πεζών. Σχεδόν όλη η επιφάνεια του εμπρός καπό παρείχε καλή ή επαρκή προστασία στο κεφάλι του πεζού.
Ο προφυλακτήρας τώρα προστάτεψε καλά τα πόδια και τη λεκάνη του πεζού, αν και σε ορισμένα του σημεία δεν ήταν τόσο αποτελεσματικός. Το στάνταρ σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης του Polestar 2 μπορεί να ανιχνεύσει ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως πεζούς και ποδηλάτες, καθώς και άλλα οχήματα. Στις σχετικές δοκιμές του EuroNCAP η απόκριση του συστήματος στους ποδηλάτες ήταν καλή και η απόκρισή του στους πεζούς ήταν επαρκής.
Η λίστα με τα βοηθητικά συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνει αυτόματη κλήση e-Call σε περίπτωση ατυχήματος, υπενθύμιση για τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός και πίσω καθισμάτων, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, και περιοριστή ταχύτητας που όμως δεν πληροί τις προδιαγραφές του EuroNCAP.
Ακολουθεί η αναλυτική βαθμολογία και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Polestar 2.
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 92%
Προστασία παιδιών: 89%
Προστασία πεζών: 80%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 86%