Η Formula 1 μετά από το κενό περασμένο Σαββατοκύριακο, μένει στην Ευρώπη για το γκραν πρι της Γαλλίας στη διάσημη λόγω των… γραμμών της, πίστα Paul Ricard!
Ο Σαρλ Λεκλέρ επέστρεψε -επιτέλους- στις νίκες, στο γκραν πρι της Αυστρίας και έδωσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα. Αυτή ήταν η πρώτη του νίκη μετά τον τρίτο αγώνα της σεζόν, στην Αυστραλία και σε συνδυασμό με όλους τους παράγοντες του προηγούμενου Σαββατοκύριακου, (sprint race, ταχύτερος γύρος, αγώνας) μείωσε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Μαξ Φερστάπεν, στους 38 βαθμούς. 170 έχει ο Μονεγάσκος, 208 ο Ολλανδός.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ… ΓΡΑΜΜΕΣ!
Η δράση, πλέον, μεταφέρεται στη Γαλλία. Το γκραν πρι της χώρας επανήλθε στο καλεντάρι το 2018 και πέραν της… καλής του φήμης λόγω των πολλών-εύκολων προσπεράσεων, έχει φτιάξει και μία κακή: αυτή της… ζαλάδας που προξενει τόσο στους θεατές, όσο και στους ίδιους τους πιλότους, όπως έχουν αποκαλύψει.
Στην πίστα Πολ Ρικάρ δεν υπάρχουν αμμοπαγίδες. Αντίθετα, μπλε και κόκκινες επιβραδυντικές γραμμές χρησιμοποιούνται εκτός πίστας, δημιουργώντας πολύπλοκα μοτίβα που ταλαιπωρούν το μάτι και πολλές φορές κάνουν πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς ακόμα και τη χάραξη της πίστας.
Οι γύροι που θα δούμε την Κυριακή είναι 58. Πολλαπλασιασμένοι με την απόσταση των 5.842 μέτρων της πίστας, μας δίνουν μια απόσταση 309 χιλιομέτρων που καλούνται να διανύσουν οι οδηγοί.
Το ρεκόρ πίστας κατέχει από το 2019ο ο Σεμπάστιαν Φέτελ με 1:32.740. Η Pirelli δεν θα φέρει την πιο μαλακή γκάμα των ελαστικών της μιας και η C2 θα χρησιμοποιηθεί ως σκληρή, η C3 ως μέση και η C4 ως μαλακή. Το κάμπερ των εμπρός τροχών θα είναι στις -3.25° με πίεση σλικ ελαστικών στα 24psi, ενώ των πίσω στις -2.00° με πίεση σλικ ελαστικών στα 21.5psi.
Στο προηγούμενο γκραν πρι, στην Αυστρία, είδαμε το φορμάτ του Sprint Race να επιστρέφει, ωστόσο δεν θα ισχύσει και στη Γαλλία που θα έχουμε κανονικά, μόνο κατατακτήριες δοκιμές.