Ο Φελίπε Μάσα αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να κρατήσει μυστικό το πρώτο συμβόλαιο που υπέγραψε με τη Ferrari αφού του επέτρεψαν να το πει μόνο στην οικογένειά του!
Ο Βραζιλιάνος εντάχθηκε στη Ferrari τη σεζόν 2006 έχοντας προηγουμένως οδηγήσει για τη Sauber. Εν τέλει, έγινε ένας από τους μακροβιότερους και πιο επιτυχημένους οδηγούς στην ιστορία της ομάδας.
Μόνο ο Μίκαελ Σουμάχερ και ο Κίμι Ραϊκόνενς έτρεξαν σε περισσότερα γκραν πρι για τη Scuderia από τον ίδιο, ο οποίος μέτρησε 139. Πανηγύρισε, επίσης, 11 νίκες και 15 Pole Positions.
«ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΗ»
Στα 41 του χρόνια, πλέον, ο Μάσα αποκάλυψε ότι το πρώτο του συμβόλαιο με τη Ferrari κρατήθηκε μυστικό και του επέτρεψαν να το πει μόνο στην οικογένειά του.
Ο Βραζιλιάνος κέρδισε το ιταλικό και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Formula 2 την ίδια σεζόν, το 2000, οπότε η Ferrari έκανε την κίνηση της.
«Κέρδισα το ιταλικό και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Formula Renault 2.0 την ίδια σεζόν,» είπε ο Μάσα. «Μετά από αυτό, πολλοί προσπάθησαν να με δέσουν με ένα συμβόλαιο.
«Κανονίσαμε μια συνάντηση με τη Ferrari στο Μαρανέλο. Τότε δεν το ήξερα, αλλά παρακολουθούσαν όλα όσα είχα κάνει: δοκιμές, τηλεμετρίες, αγώνες, τα πάντα. Και τότε μου είπαν, ”Εντάξει, θα υπογράψουμε συμβόλαιο μαζί σου, θα υπογράψεις ως νεαρός οδηγός για τη Ferrari” – κάτι που δεν είχε ξαναγίνει – ”αλλά δεν μπορείς να το πεις σε κανέναν. Πρέπει να είναι μυστικό”.
«Έτσι υπέγραψα οκταετές συμβόλαιο με τη Ferrari, όμως δεν επιτρεπόταν να το πω σε κανέναν! Μόνο στην οικογένειά μου μπορούσα. Ήταν απίστευτα δύσκολο. Στη συνέχεια οδήγησα για τη Sauber, που φορούσε κινητήρες Ferrari και μετά με πήραν τηλέφωνο, λέγοντάς μου ότι η Ferrari είχε αποφασίσει να με επιλέξει. Έτσι, το 2006 οδηγούσα για τη Ferrari. Αυτό ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα».
Κατά τη διάρκεια της rookie σεζόν του με τη Sauber, ο Massa τερμάτισε 13ος στο πρωτάθλημα του 2002 πριν μετακομίσει στη Ferrari ως δοκιμαστικός οδηγός το 2003.
Στη συνέχεια επέστρεψε στη Sauber για τις σεζόν 2004 και 2005 και τερμάτισε 12ος και 13ος αντίστοιχα.
Το 2006, μεταπήδησε στη Ferrari, όπου αντικατέστησε τον μακροχρόνιο ομόσαυλο του Σουμάχερ, Ρούμπενς Μπαρικέλο. Στην πρώτη του σεζόν με τη Scuderia τερμάτισε τρίτος στο Πρωτάθλημα Οδηγών πίσω από τον Μίκαελ και τον τότε πρωταθλητή, Φερνάντο Αλόνσο.
Το 2008, έφτασε σε έναν βαθμό μακριά από το παρθενικό του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όμως η προσπέραση του Χάμιλτον στον Γκλοκ στον τελευταίο γύρο του GP της Βραζιλίας, έδωσε τον τίτλο στον Βρετανό.