Η Ferrari με το 499Ρ το 2023 συμμετέχει στις 24 Ώρες του Λε Μαν στην top κατηγορία.
Αγώνας που αποτελεί έναν από τους 3 κορυφαίους του πλανήτη, μαζί με το Γκραν Πρι του Μονακό και τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης, γιορτάζει το 2023 τις 100 διοργανώσεις.
Και για τη Ferrari μια εταιρία που απουσιάζει πολλές 10ετίες από την top κατηγορία, αναμονή τέλος.
Η ιταλική ομάδα συνυφασμένη με τους αγώνες – είναι το μόνο team που στην ιστορία της Formula 1 δίνει το παρόν από καταβολής του θεσμού- με αφορμή την εκατονταετηρίδα του Λε Μαν, επιστρέφει στην top κατηγορία μετά από 50 χρόνια.
Το πρωτότυπο από το Μαρανέλο που έλειπε για 50 χρόνια του κατ’ εξοχήν αγώνα αντοχής, σε συνδυασμό με τα 100 χρόνια 24 Ώρες του Λε Μαν, θα κοσμεί την εκκίνηση.
Είναι μια ευκαιρία που δεν έπρεπε να χαθεί, όχι μόνο για τους tifosi, αλλά για όλους τους φιλάθλους να δουν ξανά Ferrari στην κορυφαία κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής.
Η αναμονή όμως τελείωσε και η Ferrari αποκάλυψε στο πλαίσιο του γκαλά δείπνου, το Hypercar του Μαρανέλο, τη Ferrari 499P με την υπογραφή του Φλάβιο Μαντζόνι, που ηγείται του Ferrari Centro Style.
Αιχμηρές γραμμές και ακραία αεροδυναμική, με φτερό να διασχίζει κατά μήκος τη σιλουέτα και την διπλή πίσω αεροτομή να χαρακτηρίζουν την κατακόκκινη 499P.
Tι κινητήρας όμως κινεί το νέο άρμα της Ferrari που θα δώσει το παρόν από τη νέα χρονιά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA το μηχανικό σύνολο είναι υβριδικό, δεν πρέπει να ξεπερνά τους 680 ίππους και το βάρος δεν επιτρέπεται να είναι λιγότερο των 1.030 κιλών.
Στην 499Ρ το θερμικό μοτέρ βρίσκεται στο κέντρο και πίσω ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα.
Ο V6 κινητήρας twin-turbo και 200 kW o ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν συνολικά 680 ίππους που «περνούν» στο δρόμο μέσω σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων στον πίσω άξονα.
Οι 272 ίπποι του ηλεκτροκινητήρα κινούν τους μπροστινούς τροχούς.
Πρώτη εμφάνιση στα 1000 Μίλα του Σέμπρινγκ, στις ΗΠΑ, αρχές του 2023, όπου θα είναι η πρώτη επίσημη εμφάνιση της 499Ρ.
Ποιοι θα καθίσουν πίσω από το τιμόνι, η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει, όπως επίσης και ο τελικός χρωματισμός των δύο πρωτοτύπων.
Το ένα μάλιστα θα φέρει τον αριθμό 50 θυμίζοντας την επιστροφή της Ferrari στην top-κατηγορία, και το άλλο τον αριθμό 51.
Θα έχει πάντως πολύ ενδιαφέρον οι 24Ώρες του ΛεΜαν της νέας χρονιάς με Ferrari, Peugeot και Toyota.
Να θυμίσουμε ότι η Ferrari έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου κατά το παρελθόν 9 φορές.
Διαβάστε ακόμα