H Ferrari αποκάλυψε σε μία ιδιωτική εκδήλωση στο Μοντερέι της Καλιφόρνια μία μοναδική 812 Competizione που θ’ αλλάξει χέρια σε δημοπρασία.
Για τη δημιουργία της μοναδικής αυτής 812 Competizione, επιλέχτηκε μία από τις 999 μονάδες που απευθύνονται σε συλλέκτες και οπαδούς της ιταλικής εταιρείας.
Ferrari: Ραντεβού στη Νέα Υόρκη
Η παραγγελία για τη συγκεκριμένη έκδοση, δόθηκε από τη Ferrari της Β. Αμερικής και θα δημοπρατηθεί στο Ferrari Gala, στη Ν. Υόρκη τον Οκτώβριο με τα έσοδα να διατίθενται για φιλανθρωπικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς, ενισχύοντας το κοινωνικό προφίλ της ιταλικής εταιρείας.
12 μήνες δημιουργίας της ξεχωριστής αυτής Ferrari
Η κατασκευή αυτού του έργου τέχνης διήρκησε πάνω ένα χρόνο κι είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του σχεδιαστικού τμήματος, Styling Centre και του τμήματος των «ειδικών αποστολών» Tailor Μade, που ικανοποιεί τις πιο εκκεντρικές και περίεργες επιθυμίες των πελατών της Ferrari στο εσωτερικό των μοντέλων.
To λευκό χαρτί από το οποίο ξεκίνησε η σχεδίαση του εξωτερικού και του εσωτερικού, βάφτηκε τελικά κίτρινο ματ, Giallo Tristrato όπως το ονομάζει η Ferrari.
Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η διατήρηση της αρμονικής σχεδίασης του μοντέλου, σε συνδυασμό με το δημιουργικό οίστρο του ίδιου του υπεύθυνου σχεδιασμού της Ferrari, Φλάβιο Μαντσόνι.
Γι’ αντίθεση, οι σχεδιαστικές προσθήκες στο αμάξωμα είναι σε μαύρο mat χρώμα, όπως για παράδειγμα η «λεπίδα» από ανθρακονήματα που διατρέχει εγκάρσια το μπροστινό καπό, λειτουργώντας παράλληλα σαν εισαγωγή αέρα του V12 κινητήρα των 830 ίππων.
Οι πόρτες έχουν… ζωγραφιστεί σε μαύρο χρώμα επίσης, προσομοιάζοντας τη ροή αέρα, ακολουθώντας τις γραμμές των μπροστινών σχεδίων.
Στο πίσω μέρος καταργήθηκε το κλασικό κρύσταλλο, που έχει αντικατασταθεί από ένα ελαφρύ μεταλλικό κομμάτι, συνθέτοντας ένα ενιαίο τμήμα με την οροφή. Επάνω του είναι τοποθετημένες λεπίδες «vortex» από ανθρακονήματα, που κατευθύνουν τον αέρα στο πλάι. Το ερώτημα που προκύπτει τι γίνεται με την ορατότητα προς τα πίσω.
Χωρίς εσωτερικό καθρέφτη η Ferrari 812 Competizione
Οι σχεδιαστές της Ferrari υιοθέτησαν τη λύση της κρυφής κάμερας, που προβάλλει την εικόνα στον εσωτερικό καθρέπτη, τοποθετημένης σε κάποιο «μυστικό» σημείο.
Η ίδια «τζιαλορόσσι» εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό, παράλληλα με την ίδια σχεδιαστική νοοτροπία. Για να τονιστεί δε, το οικολογικό προφίλ της εταιρείας, δεν υιοθετήθηκε η τοποθέτηση δέρματος στο ταμπλό. Αντίθετα, χρησιμοποιήθηκε αλκαντάρα σε μαύρη απόχρωση, αποτελούμενο από 65% ανακυκλωμένο πολιέστερ.
Είναι το ίδιο δηλαδή, που τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στη Ferrari Purosangue.
Είναι σίγουρο πως έχει ξεκινήσει ήδη η κατάθεση προσφορών, μέχρι την τελική δημοπρασία στη Ν. Υόρκη και μένει να μάθουμε το όνομα του μελλοντικού ιδιοκτήτη αυτής της εξωτικής σχεδιαστικά δημιουργίας.