Η Ferrari είναι αποφασισμένη να διευρύνει το ακριβό φαν κλαμπ της με έναν κάπως ανορθόδοξο τρόπο ( για μία αυτοκινητοβιομηχανία τουλάχιστον ). Επεκτείνει τις επιχειρήσεις και τους τομείς ανάπτυξης της, σε μία σειρά από premium και ακριβά ρούχα που θα φέρουν την υπογραφή του γνωστού σχεδιαστή Rocco Iannone.
Παράλληλα μία σειρά από εστιατόρια με το λογότυπο της θρυλικής φίρμας θα επιμεληθεί ο παγκοσμίου φήμης σεφ Massimo Bottura. Μάλιστα το πρώτο εστιατόριο της αλυσίδας θα είναι το ήδη υπάρχον IL Cavalino που εδρεύει στο αρχηγείο της Ferrari.
Ταχυκαρδία έφερε η παρέλαση «εκατομμύριων» στην πίστα της Μόντσα (video)
Με την Ferrari να μην κατασκευάζει περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα τον χρόνο, αναζητήθηκαν τρόποι να αυξηθούν τα κέρδη από 5 έως και 10%, με τις κολεξιόν και τα εστιατόρια να κερδίζουν τις ψήφους του διοικητικού συμβουλίου.
Μπορεί η λέξη Ferrari στα δικά μας αυτιά να αντηχεί ως ο ορισμός του premium και luxury, όμως στον χώρο της μόδας, τα προϊόντα της δεν θα είναι σε θέση να «Χτυπήσουν» τα μεγαθήρια της χώρας όπως Luis Vitton και Hermes, για αυτό και το πλάνο είναι η παγκόσμια αγορά και όχι μόνο η ιταλική.
Σε όσους ακούγεται κάπως… περίεργη αυτή η είδηση, να θυμίσουμε πως είναι κάτι που έχουν ήδη κάνει πράξη και άλλες premium αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και χρόνια, όπως η Lamborghini και η Bentley, με το πλάνο της Ferrari να είναι 5ετές.