Αυτό κι αν είναι είδηση!
Η Ferrari ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι τα πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα θα αποτελούν το 80 %των πωλήσεών της έως το 2030 και υποσχέθηκε να παράγει «ακόμα πιο μοναδικά» αυτοκίνητα καθώς κάνει την ακριβή στροφή σε μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
«Πιστεύουμε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον ηλεκτρικό κινητήρα για να βελτιώσουμε την απόδοση των αυτοκινήτων μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπενετέτο Βίνια, στην ημέρα κεφαλαιαγορών της Ferrari, καθώς αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο νέο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας.
Ο Βίνια επιβεβαίωσε τα σχέδια της ιταλικής κατασκευάστριας supercars να λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα το 2025 και είπε ότι θα κυκλοφορήσει 15 νέα μοντέλα από το 2023 έως το 2026.
«Ό,τι κάνουμε θα επικεντρώνεται πάντα στο να είμαστε ξεχωριστοί ως Ferrari», είπε ο Πρόεδρος Τζον Έλκαν στην εναρκτήρια ομιλία του.
«Το σύνολο ευκαιριών της ηλεκτροκίνησης και των ηλεκτρονικών θα μας επιτρέψει να φτιάξουμε ακόμα πιο μοναδικά αυτοκίνητα».
Η Ferrari αναμένει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποτελούν το 5% των πωλήσεων το 2025 και το 40% το 2030, δήλωσε ο Βίνια.
Τα υβριδικά μοντέλα θα πρέπει να αυξηθούν στο 55% των πωλήσεων το 2025 από 20% το 2021, πριν πέσουν στο 40% το 2030.
Πρόσθεσε ότι η Ferrari θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες, μετατροπείς και μονάδες μπαταριών για τα ηλεκτρικά της μοντέλα σε μια νέα γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο, ενώ θα αναθέσει μη βασικά εξαρτήματα σε συνεργάτες.
Αντιμέτωπες με τις επικείμενες απαγορεύσεις στα οχήματα με ορυκτά καύσιμα στην Ευρώπη και την Κίνα, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δεσμευτεί να δαπανήσουν περισσότερα από 250 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 για τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με εκτιμήσεις της βιομηχανίας.
Η Ferrari έκανε γνωστό πως αναμένει να επενδύσει 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ (4,58 δισεκατομμύρια δολάρια) μέχρι το 2026, το μεγαλύτερο μέρος αυτών στην ανάπτυξη προϊόντων, ενώ θα διαμορφώσει EBITDA (βασικά κέρδη) 2,5 δισεκατομμυρίων έως 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι εκείνο το έτος.
Η εταιρεία αναμένει σωρευμένες ελεύθερες ταμειακές ροές 4,6 έως 4,9 δισεκατομμυρίων ευρώ από το 2022 έως το 2026.
Όπως και άλλοι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, η πρόκληση της Ferrari ξεπερνά απλώς τις τεράστιες επενδύσεις κεφαλαίου που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων, που μπορούν να ταιριάζουν με τους προγόνους της με υψηλές επιδόσεις ορυκτών καυσίμων.
Η Ferrari πουλάει επίσης μια συναισθηματική εμπειρία σε πλούσιους πελάτες που επικεντρώνεται γύρω από το βρυχηθμό ενός ισχυρού κινητήρα.
Τόσο στους πελάτες όσο και στους επενδυτές αρέσει αυτό που κάνει η Ferrari σήμερα, με ένα μακρύ κατάλογο παραγγελιών για αυτοκίνητα που ξεκινούν από πάνω από 200.000 ευρώ!
Διαβάστε ακόμα