Ο μεγαλύτερος ίσως φόβος των petrolheads από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης είναι ότι θα χάσουν τον αγαπημένο ήχο της εξάτμισης.
Ομολογουμένως η αθόρυβη λειτουργία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δε συμβαδίζει ειδικά στα σπορ μοντέλα, τα οποία έχουμε συνηθίσει να οδηγούμε-απολαμβάνουμε και με την ακοή.
Επιπλέον ο ήχος που παράγεται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν άμεση πληροφόρηση για τις συνθήκες του οχήματος και για το πόσο πρέπει να πιέσουν ή να ελαφρύνουν το δεξί τους πόδι, ανάλογα με τις συνθήκες. Η σιωπή λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι χρυσός, ειδικά όταν μιλάμε για μια Ferrari.
Η ιταλική εταιρεία των supercars φαίνεται ότι κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια νέα της πατέντα, η οποία θα δώσει δυνατή φωνή στα supercars της, όταν και αυτά αναγκαστούν να ακολουθήσουν το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης.
Συγκεκριμένα, όπως βλέπετε και στο παραπάνω σκίτσο στον πίσω άξονα βρίσκεται τοποθετημένη μια μυστηριώδης συσκευή, η οποία μάλλον ανάλογα με την ένταση της οδήγησης θα αναπαράγει έναν ήχο που θα σχετίζεται (άγνωστο με ποιο τρόπο) με έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες.
Στόχος είναι να δίνεται ένα ηχητικό υποκατάστατο στον οδηγό από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όταν αυτοί πλέον θα αποτελούν παρελθόν. Παράλληλα έχουν διαρρεύσει και κάποια ακόμα σκίτσα που προβάλλουν τα αποτελέσματα των δοκιμών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, με τον ήχο να αυξομειώνεται ανάλογα με την ταχύτητα του ηλεκτρικού supercar.
Τέλος, να πούμε ότι εκτός από τη Ferrari και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να δώσουν φωνή στα ηλεκτρικά τους μοντέλα, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες επιβάλλεται από το νόμο να παράγουν έναν τεχνητό ήχο, ώστε να γίνονται αντιληπτά μέσα στην πόλη από πεζούς και άλλους ευάλωτους χρήστες των δρόμων.