Ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο είπε πως θα προτιμούσε να φτιάξει ένα… αναξιόπιστο αλλά ανταγωνιστικό μονοθέσιο, παρά το αντίστροφο!
Μέσα σε λίγους γύρους η Ferrari είδε και τα δύο μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν το GP του Αζερμπαϊτζάν. Πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων για την F1-75 του Κάρλος Σάινθ, ενώ με βλάβη στον κινητήρα έμεινε εκτός ο Σαρλ Λεκλέρ την ώρα που είχε την πρωτοπορεία.
Ο Μονεγάσκος εγκατέλειψε με βλάβη στη μονάδα ισχύος και στη Βαρκελώνη, ενώ προβλήματα έβγαλαν και οι ομάδες που φορούν κινητήρες Ferrari, όπως η Haas και η Alfa Romeo.
ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΗΝ… ΤΣΙΤΑ!
Ο Μπινότο είπε ότι δεν έμεινε έκπληκτος από το γεγονός πως η ομάδα είχε προβλήματα αξιοπιστίας, μιας και έγινε τεράστια προσπάθεια για αναβάθμιση της μονάδας ισχύος τον χειμώνα, για να κλείσει τη διαφορά από τη Red Bull και τη Mercedes.
«Δεν εκπλήσσομαι αλλά σίγουρα ανησυχώ και είμαι κάπως απογοητευμένος», είπε. «Επειδή πιστεύω ότι είναι κάτι που πρέπει να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε, και δεν το κάναμε ακόμα.
«Αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω την ομάδα, γιατί γνωρίζω την προσπάθεια που έχει κάνει για να βελτιώσει τις αποδόσεις του παρελθόντος. Ξέρω ότι είναι ένα μακρύ ταξίδι και δεν ενθουσιαστήκαμε στην αρχή της σεζόν.
«Όπως είπα είναι ένα ταξίδι στο οποίο βρισκόμαστε, και υπάρχει ακόμη ένα βήμα που απαιτείται αυτή τη στιγμή. Νομίζω ότι ως ομάδα και πάλι θα παραμείνουμε ενωμένοι, θα δουλέψουμε σκληρά. Έχουμε καταφέρει να κάνουμε μια σωστή δουλειά μέχρι στιγμής, η οποία ξέρουμε ότι δεν έχει τελειώσει, αλλά θα την κάνουμε.
«Θα προτιμούσα να έχω καλή απόδοση και να προσπαθήσω να διορθώσω την αξιοπιστία παρά το αντίστροφο».
«ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ»
Ο Μπινότο παραδέχθηκε ότι η μεγαλύτερη ανησυχία της ομάδας είναι το ότι δεν έχει ακόμη βρει μια οριστική λύση για τους λόγους που η μονάδα ισχύος δεν είναι αξιόπιστη.
«Είναι κάτι ανησυχητικό», είπε. «Είναι ακόμη πιο ανησυχητικό γιατί θα ήθελα να έχω μία απάντηση αυτή τη στιγμή και δεν την έχω, δεν ξέρω ποιο ήταν το πρόβλημα.
«Μόνο το γεγονός ότι θα χρειαστεί να τοποθετήσουμε έναν άλλο, νέο κινητήρα, ξέρω. Ναι, είναι γεγονός, και είναι πολύ νωρίς στη σεζόν. Μερικές φορές τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς, δεν επιδέχονται σύντομης λύσης.
«Επομένως, δεν ξέρω ποια θα είναι η στρατηγική που πρέπει να υιοθετήσουμε, αν είναι απλώς τα λιγότερα χιλιόμετρα, ή ένας διαφορετικός τύπος χρήσης του κινητήρα.
«Είναι, λοιπόν, κάτι που νομίζω ότι θα καταλάβουμε τις επόμενες μέρες και ελπίζω ότι θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη απάντηση μέχρι να βρεθούμε στον Καναδά».
«ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΣΤΡΑΒΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ»
Ο επικεφαλής της Scuderia, δεν τάχθηκε υπέρ της άποψης πως μία νίκη στο Μόντρεαλ είναι επιβεβλημένη ώστε να επαναφέρει την ομάδα σε τροχιά τίτλου.
«Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να κερδίσουμε, ούτε καν. Θα είμαστε συγκεντρωμένοι αγώνα με τον αγώνα και θα προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε τις δυνατότητές μας. Στο Μπακού σίγουρα κάτι πήγε στραβά, και δεν είναι μόνο η αξιοπιστία, πρέπει να κοιτάξουμε όλες τις λεπτομέρειες.
«Αλλά επιστρέφοντας στο εργοστάσιο νομίζω ότι ως συνήθως, πήραμε το μάθημά μας. Προσπαθούμε να το κατανοήσουμε, να προχωρήσουμε και προσπαθούμε να το λύσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα βεβαιώνοντας πως ό,τι πράττουμε, κάνει το μονοθέσιό μας πιο δυνατό».