Η εξατομίκευση είναι πλέον μόδα ακόμα και στα συμβατικά αυτοκίνητα, ωστόσο η μοναδικότητα εξακολουθεί να αποτελεί προνόμιο της Ferrari.
Η ιταλική εταιρεία προσφέρει στους πολύ εκλεκτούς της πελάτες τη δυνατότητα να παραγγείλουν ένα supercar, όπως ακριβώς το έχουν ονειρευτεί, με τον όρο ότι στη συνέχεια θα σπάσει το «καλούπι» του.
Εξυπακούεται ότι αυτό γίνεται με επιταγές που περιέχουν πολλά μηδενικά, ώστε ο εκάστοτε ευκατάστατος πελάτης να μπορεί να περηφανεύεται, ότι σε ολόκληρο τον κόσμο δεν υπάρχει όμοια Ferrari με αυτήν που έχει στο γκαράζ του.
Το τμήμα Special Projects της Ferrari, υπό την εποπτεία του επικεφαλής σχεδίασης, Flavio Manzoni, δημιούργησε τη μια και μοναδική SP51, αποκλειστικά για ένα πελάτη από την Ταϊβάν, ο οποίος είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι διαθέτει πολύ παχύ πορτοφόλι.
Πέρα από τις φωτογραφίες που βλέπετε, η Ferrari έδωσε ελάχιστες πληροφορίες για τη νέα SP51. Γνωρίζουμε ότι ως βάση χρησιμοποιήθηκε η 812 GTS, ωστόσο διαθέτει roadster αμάξωμα, διαφορετικά φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και νέας σχεδίασης ζάντες.
Ρετρό πινελιά αποτελεί η μπλε λωρίδα, πλαισιωμένη από δυο λεπτότερες λευκές, που διατρέχουν το εντυπωσιακό αμάξωμα, καθώς πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η αγωνιστική Ferrari 410 S του 1955. Παράλληλα τη φανταχτερή κόκκινη, τριών στρώσεων, απόχρωση “Rosso Passionale” της νέας SP51 δε θα τη συναντήσεις σε καμία άλλη Ferrari.
Φυσικά τσιγκουνιές δεν έγιναν στη χρήση carbon υλικού, το οποίο διακρίνεται γυμνό σε αρκετά σημεία του αμαξώματος. Από carbon είναι και η μπάρα πάνω από τα καθίσματα, η οποία αποτελεί στιλιστική αναφορά στα σπορ πρωτότυπα μοντέλα της δεκαετίας του 1960.
Στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό διεισδύει η μπλε-άσπρη λωρίδα, καθώς εμφανίζεται στο κεντρική κονσόλα, στην «πλάτη» της καμπίνας και στο ταμπλό. Το «παρών» όμως δίνει και η κόκκινη απόχρωση “Rosso Passionale” στις αλκαντάρα επενδύσεις των καθισμάτων.
Αν και δεν επιβεβαιώνεται επίσημα η νέα SP51 πιθανότατα χρησιμοποιεί τον ίδιο θηριώδη V12 κινητήρα 6.5 λίτρων της 812 GTS, ο οποίος παράγει 800 ίππους και 718 Nm ροπής.