Με φόντο τη διάσημη πίστα Pista di Fiorano, η Ferrari λάνσαρε το πιο πρόσφατο icon επιδόσεων, το SF90 XX.
To «double-X», συνήθως, εφαρμόζεται στα μοντέλα της μάρκας με τις πιο υψηλές επιδόσεις μόνο για πίστα.
Ελαφρύτερη, πιο ισχυρή και με αναθεωρημένη αεροδυναμική, η ειδική έκδοση SF90 είναι η πρώτη έκδοση XX που επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο δρόμο, παρότι κινείται στο όριο μεταξύ ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και ενός σπορ «πολιτικού» Ferrari.
Τα μοντέλα SF90 XX τροφοδοτούνται από το ίδιο plug-in-υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στάνταρ μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει έναν κινητήρα V-8 με διπλό στροβιλοσυμπιεστή και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες.
Αλλά, για το SF90 XX, οι μηχανικοί της Ferrari έχουν τροποποιήσει τον κινητήρα V-8 twin-turbo για να αποσπάσουν περισσότερη ισχύ από αυτόν.
Οι θύρες εισόδου και εξαγωγής του V-8 έχουν γυαλιστεί, νέα έμβολα έχουν αλλάξει και ο λόγος συμπίεσης έχει αυξηθεί. Η μέγιστη ισχύς είναι 786 ίπποι (+17). Σε συνδυασμό με μια νέα δυνατότητα Extra Boost για τους ηλεκτρικούς κινητήρες, η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 1016 ίπποι, άρα επιπλέον ισχύς, συνολικά, 30 ίππων.
Το Extra Boost περιορίζεται στη λειτουργία οδήγησης Qualify και λειτουργεί για να επαναφέρει γρήγορα το αυτοκίνητο σε ταχύτητα μόλις βγει από μια κοφτή στροφή.
Η λειτουργία ενεργοποιείται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως και 30 φορές πριν εξαντληθεί η μπαταρία.
Όταν δεν βρίσκεται σε λειτουργία Qualify, το SF90 XX θα εξακολουθεί να μπορεί να κινείται για περίπου 15 χλμ μόνο με την ισχύ της μπαταρίας.
Ferrari SF90 XX Stradale: Και σε έκδοση Spider
Οι πρώτες πληροφορίες μας λένε ότι θα κατασκευαστούν τόσο ένα κουπέ Stradale όσο και ένα κάμπριο Spider, αλλά σε περιορισμένο αριθμό. Και οι δύο εκδοχές αμαξώματος, πάντως, είναι ήδη sold out…
Στο εσωτερικό, το ταμπλό είναι τυλιγμένο με Alcantara, ενώ υπάρχουν χρωματιστές ανταύγειες στα πάνελ των θυρών και σε άλλα σημεία.
Το 8τάχυτο κιβώτιο έχει επαναρυθμιστεί χρησιμοποιώντας know how από τη Ferrari Daytona SP3 για βελτιωμένη επιτάχυνση και δυνατότερο ήχο στην αλλαγή των ταχυτήτων.
Πρέπει να σημειωθεί πως το SF90 XX επωφελείται από ένα ανανεωμένο πακέτο αεροδυναμικής, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης σταθερής πίσω πτέρυγας σε Ferrari δρόμου, μετά το υπεραυτοκίνητο F50 της δεκαετίας του ΄90, με ρυθμιζόμενα στοιχεία.
Η εταιρεία υποστηρίζει πως το νέο μοντέλο παρέχει την πιο αποτελεσματική αεροδυναμική απόδοση από οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου στην ιστορία της και παράγει 530 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ/ώρα.
Το… πιστεύουμε και δαγκώνουμε τα χείλια, φτιάχνοντας όνειρα!
Δείτε το βίντεο: