Οι ευχάριστες ειδήσεις έρχονται η μια μετά την άλλη για τους tifosi, καθώς η Ferrari αυτή την εβδομάδα έκανε σημαντικές ανακοινώσεις.
Αναμφισβήτητα η είδηση της χρονιάς είναι ότι ο Λιούις Χάμιλτον υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με την ομάδα της Ferrari στη Formula 1, αντικαθιστώντας τον Κάρλος Σάινθ από το 2025. Ομόσταυλος του Λιούις Χάμιλτον θα είναι ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιο του με την Ferrari.
Αυτά είναι τα πιο φρέσκα νέα της ιταλικής εταιρείας, σε ότι αφορά την ενασχόληση της με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πάμε τώρα να δούμε πως πήγαν οι πωλήσεις των supercars της το 2023. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, την περασμένη χρονιά πουλήθηκαν συνολικά 13.663 νέες Ferrari, αριθμός αυξημένος κατά +3% σε σύγκριση με το 2022.
Μάλιστα η ζήτηση είναι τόσο υψηλή που όλα τα υφιστάμενα μοντέλα της Ferrari είναι sold out μέχρι και το 2025! Αυτό σημαίνει ότι νέες παραγγελίες δεν θα παραδοθούν νωρίτερα από το 2026. Οι καλές επιδόσεις του 2023 οδήγησαν την Ferrari στην απόφαση να δώσει γενναίο μπόνους 13.500 ευρώ στους εργαζόμενους της.
Αμείωτο σκοπεύει να μας κρατήσει η Ferrari το ενδιαφέρον και το 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου θα αποκαλύψει τρία νέα μοντέλα, χωρίς όμως να αποκαλύπτει ποια θα είναι αυτά. Εκτιμάται πάντως ότι φέτος θα κάνει πρεμιέρα ένα νέο hypercar, το οποίο θα χριστεί διάδοχος της εμβληματικής LaFerrari.
Προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία F250, ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει μάλλον προς το τέλος του 2024. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δε θα υιοθετήσει V12 κινητήρα, καθώς το plug-in υβριδικό του σύστημα θα χρησιμοποιεί τον twin-turbo V6 κινητήρα. H παραγωγή του νέου hypercar θα περιοριστεί στα 828 αντίτυπα, εκ των οποίων τα 599 με coupe και τα 199 με cabrio αμάξωμα, ενώ τα υπόλοιπα 30 θα αφορούν μια σκληροπυρηνική έκδοση XX.
Το τρέχον έτος η Ferrari θα μας συστήσει επίσης το διάδοχο της 812 Superfast, ο οποίος θα τροφοδοτείται από ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, ενώ το τρίτο μοντέλο παραμένει «μυστήριο» με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για κάποια ειδική έκδοση της Purosangue ή για κάποιο μοναδικό supercar. Πάντως η πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari αργεί ακόμα, καθώς θα έρθει το 2025.