Η SF90 Stradale είναι ένα από τα ισχυρότερα αλλά και πιο πολύπλοκα μοντέλα στην ιστορία της Ferrari,καθώς αποδίδει πάνω από 1000 ίππους από plug-in υβριδικό σύνολο. Εν τούτοις, οι Ιταλοί δηλώνουν ότι η ανάπτυξή της ήταν πιο εύκολη σε σχέση με την Purosangue, το πρώτο SUV που θα παραχθεί ποτέ στο Μαρανέλο.
Από τη μία με την SF90 οι μηχανικοί έπρεπε να κάνουν το συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα να λειτουργεί με τρόπο που να αρμόζει σε μία πραγματική Ferrari. Σίγουρα επρόκειτο για δύσκολο έργο, όμως για τους ανθρώπους της ιταλικής εταιρείας η Purosangue είναι κάτι πιο δύσκολο. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δώσουν σε ένα SUV, αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά που να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στα επίπεδα που η Ferrari έχει συνηθίσει τους πελάτες της.
Αναφορά στο θέμα έκανε ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Μίχαελ Λέιτερ, στο πλαίσιο της παρουσίασης της SF90 Spider. Ο Λέιτερ είπε ότι προκειμένου η Purosangue να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις εκείνων που αγοράζουν SUV, έπρεπε να δημιουργήσουν νέες διαδικασίες ελέγχου αλλά και νέα κουλτούρα γενικότερα. Ωστόσο, ο Λέιτερ εμφανίστηκε βέβαιος ότι έχουν καταλάβει τι είναι σημαντικό για ένα SUV το οποίο θα παραμένει μια πραγματική Ferrari και όταν έρθει η ώρα θα μας το παρουσιάσουν. Ο Αμερικανός βασίζεται γι’ αυτό στην εμπειρία που έχει, καθώς έχει συμμετάσχει στη δημιουργία και άλλων SUV στο παρελθόν.
Ferrari SF90 Spider: Υβριδική, ανοιχτή και ταχύτατη (video)
Συγκεκριμένα, πριν από τη Ferrari είχε την ευθύνη για τον τομέα SUV της Porsche.
Φαίνεται ότι η ανάπτυξη της Purosangue προχωράει κανονικά. Τους τελευταίους μήνες δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν εντοπιστεί πρωτότυπα να κάνουν δοκιμές, χρησιμοποιώντας συνήθως ένα συνδυασμό εξαρτημάτων από τη Ferrari και τη Maserati. Με αυτόν τον τρόπο είναι πάρα πολύ δύσκολο ποια θα είναι η μορφή που θα έχει το τελικό αποτέλεσμα.
Καλά κρυμμένο μυστικό παραμένει και ο κινητήρας της Purosangue. Μία αρκετά πιθανή λύση είναι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4.0 λίτρων από τη GTC4 Lusso με ισχύ κοντά στους 650 ίππους, όμως τίποτα δεν είναι επιβεβαιωμένο. Με αυτό το σύνολο θα στεκόταν ακριβώς απέναντι από τη Lamborghini Urus, συνεχίζοντας την αιώνια κόντρα των δύο ιταλικών εταιρειών κατασκευής supercars. Δεν αποκλείεται όμως να δούμε κάτω από το καπό της και ένα νέο διπλά υπερτροφοδοτούμενο, υβριδικό V6 μοτέρ που αναπτύσσουν αυτή την περίοδο οι Ιταλοί.