Μετά από την είδηση αυτή, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της Ferrari μάλλον θα δεχτεί «βροχή» από βιογραφικά.
Η ιταλική εταιρεία των supercars λοιπόν ανακοίνωσε ότι θα δώσει ένα αρκετά γενναίο ετήσιο μπόνους στους εργαζόμενους της, ως ανταμοιβή για τις εξαιρετικές επιδόσεις που πέτυχαν το 2022. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ύψος του εν λόγω μπόνους θα φτάνει μέχρι τα 13.500 ευρώ! Σε σύγκριση με το περσινό μπόνους το φετινό έχει αυξηθεί κατά +12,5%.
Δικαιούχοι του ετήσιου μπόνους είναι περίπου 5.000 υπάλληλοι της Ferrari, χάρη στους οποίους επετεύχθη ρεκόρ πωλήσεων και εσόδων το περασμένο έτος. Επομένως αξίζει να ανταμειφτούν οι κόποι τους και να έχουν συμμετοχή στα κέρδη.
Σε παγκόσμιο επίπεδο το 2022 πούλησε συνολικά 13.221 supercars, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός για το 2021 ήταν 11.155. Παράλληλα τα ταμεία της Ferrari γέμισαν το 2022, καθώς τα συνολικά έσοδα ήταν 5,095 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά +19% σε σχέση με προηγούμενο έτος.
Η ανοδική πορεία της Ferrari αναμένεται να συνεχιστεί και το 2023, με το λανσάρισμα νέων μοντέλων. Το σημαντικότερο πάντως θα είναι η διάθεση της νέας Purosangue από το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η ζήτηση για το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ήδη υπάρχει λίστα αναμονής δυο ετών, με αποτέλεσμα να έχουν διακοπεί οι νέες παραγγελίες.
Πιθανότατα εντός του 2023 να δούμε την cabrio εκδοχή της Roma, αλλά και ένα νέο supercar με V12 μπροστά τοποθετημένο κινητήρα που θα χριστεί διάδοχος της 812. Μέχρι το 2026 η Ferrari θα μας συστήσει συνολικά 15 μοντέλα, ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το 2025 το πρώτο της ηλεκτρικό supercar.
Ο στόχος που έχουν θέσει στο Μαρανέλο είναι έως το 2026 το 40% των πωλήσεων προέρχεται από supercars με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το 55% από plug-in υβριδικά και το 5% από ηλεκτρικά. Ούτε η Ferrari φαίνεται ότι θα καταφέρει να γλυτώσει στο εγγύς μέλλον από τον επιβεβλημένο εξηλεκτρισμό…