Πως θα είναι η επόμενη μέρα στα ράλι, πως θα είναι η δομή τους; Το παγκόσμιο συμβούλιο αγώνων της FIA συναντήθηκε στη Γενεύη υπο τον πρόεδρο Jean Todt και τον αναπληρωτή Graham Stoker ενω μέλη του World Motor Sport Council από όλον τον κόσμο συμμετείχαν μέσω διαδικτύου.
Εκτός από του ενός λεπτού σιγής για τα θύματα του Covid-19 το Todt απέτισε φόρο τιμής στον Hannu Mikkola, που υπήρξε συνοδηγός του.
WRC, Hannu Mikkola: Αντίο στον Φινλανδό
Στο παγκόσμιο συμβούλιο της FIA ειπωθήκαν για όλες τις μορφές αγώνων και τη δομή τους. Από Formula 1 μέχρι ιστορικά ενώ κατά τη διάρκεια του χρόνου τα μέλη του συμβουλίου θα συναντηθούν άλλες τρεις φορές , 9 Ιουλίου στο Μονακό, 15 Οκτωβρίου στο Παρίσι και 15 Δεκεμβρίου και πάλι στο Παρίσι στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης.
Περισσότερο από όλες τις μορφές αγώνων μας ενδιαφέρουν τα ράλι, καθώς δεν είναι μακριά η τέλεση του φετινού ράλι Ακρόπολις. Είναι μεν ως αμοιβό για το 2021, αλλά δεν αποκλείεται να οργανωθεί δε, λόγω ακυρώσεων αγώνων που ήταν εξ αρχής στο πρόγραμμα.
Αλλάζει λοιπόν η δομή των ράλι από το 2022.
Στην κορυφή της πυραμίδας φυσικά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, rally1 που θα «παίζουν» μόνο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, ενώ θεσπίζονται τίτλοι “Open” και “Junior”(για οδηγούς κάτω των 30) με αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην κατηγορία WRC2 με αυτοκίνητα προδιαγραφών rally2 , και αντίστοιχους τίτλους για την κατηγορία WRC3 με “Open” και “Junior”(κάτω των 29 ετών) με αυτοκίνητα προδιαγραφών rally3.
Aυτά για το WRC.
Για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα (ΕRC) τα αυτοκίνητα προδιαγραφών rally2 θα είναι αυτά που θα διεκδικούν τον τίτλο, ενώ και σε αυτό το πρωτάθλημα θεσπίζονται οι τίτλοι “Οpen” και “Junior” (έως 28 ετών) με αυτοκίνητα rally3 καθώς και για αυτοκίνητα των κατηγοριών rally4 και rally5 με την Junior να είναι εως 27 ετών.
Επίσης τόσο για το WRC όσο και για το ERC, θα δημιουργηθούν βραβεία για Rookies, για οδηγούς με λιγότερες από τρεις συμμετοχές πριν από την έναρξη της σεζόν, και Masters, για οδηγούς άνω των 40 ετών που δεν περιλαμβάνονται στη λίστα προτεραιότητας της FIA.
Αυτά λοιπόν για την επόμενη μέρα στα ράλι
Αναλυτικά οι κατηγορίες έχουν ως εξής
rally1, κινητήρας 1.600 turbo, ισχύς 380 ίπποι, κίνηση σε όλους τους τροχούς,
rally2, κινητήρας 1.600 turbo, ισχύς 290 ίπποι, κίνηση σε όλους τους τροχούς,
rally3, κινητήρας 1.500 κ.εκ. turbo, ισχύς 215 ίπποι, κίνηση σε όλους τους τροχούς
rally4, κινητήρας 1.200 κ.εκ. turbo, ισχύς 210 ίπποι, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
rally5, κινητήρας 1.200 κ.εκ. turbo, ισχύς 150 ίπποι, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς