Το κοιτάς το Fiat 600e, και δε θέλει πολύ για να συνειδητοποιήσεις ότι πρόκειται για τον μεγαλύτερο αδερφό του 500e.
Μεγάλωσε αρκετά, για να «προστεθούν» οι δύο ακόμα πόρτες, αλλά όσο και να μεγάλωσε παραπέμπει στο πιο μικρό ηλεκτρικό του Ομίλου Stellantis.
Fiat 600e: Ο μεγάλος αδελφός του 500e
Aπό όποια μεριά και αν το κοιτάξεις δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου περάσει από το μυαλό ότι έχει άμεση συγγένεια με το 500e.
Είναι οι χαρακτηριστικοί οβάλ προβολείς, τα πίσω κάθετα φώτα, η πίσω πόρτα, που στην περίπτωση του 600e φέρει και μαύρη αεροτομή.
Μάλιστα για να μην «μπερδευτεί» κάποιος η «υπογραφή» 600 βρίσκεται στη μάσκα, στον πίσω προφυλακτήρα με την ιταλική σημαία, όλα τσαχπινιές οι Ιταλοί, καθώς και στα πλαϊνά προστατευτικά αλλά και στις 2χρωμες ζάντες.
Fiat 600e: Το ταμπλό μπορεί να φέρει ίδιο χρώμα με το αμάξωμα
Aκόμα και στο εσωτερικό το 600e αντλεί ιδέες από το 500e με το στρογγυλό καντράν, τιμόνι δύο ακτίνων με «υπογραφή» 600 στο κέντρο (για να μην ξεχνιόμαστε) με το ταμπλό να φέρει το χρώμα του αμαξώματος, (μπορεί να φέρει και ίδιο χρωματισμό με τα καθίσματα) ενώ η κεντρική κονσόλα με θήκες μικροαντικειμένων παραπέμπει στο Avenger.
Το 600e χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το Jeep Avenger και οι εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.171/1.781/1.523 χλστ. με 2.562 χλστ. μεταξόνιο και με 360 λίτρα αποσκευών.
Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το Fiat αποδίδει 156 ίππους με ροπή 260 Nm με μπαταρία 54 kWh με ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW.
Για φόρτιση από επιτείχιο φορτιστή ο χρόνος είναι γύρω στις 6 ώρες ενώ η αυτονομία είναι γύρω στις 6 ώρες.
Και τώρα στο τιμόνι.
Η θέση οδήγησης, πολύ καλή, όπως και η ορατότητα.
Στο μάτι του οδηγού η οθόνη αφής 10,25 ιντσών.
Οι αναρτήσεις μαλακές και το τιμόνι ελαφρύ, ιδανικό για τις φίλες μας τις σοφερίνες.
Στη βόλτα που κάναμε στην Αυστρία η κατανάλωση που έγραψε το κομπιούτερ ήταν 15,2 kWh/100 χλμ.
Το Fiat 600e είναι στο Final Four, που μαζί με το BYD Dolphin, Hyundai Kona και Jeep Avenger, διεκδικούν το βραβείο Best Buy Car οf Europe 2024 του ευρωπαϊκού ανεξάρτητου δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, με 30 δημοσιογράφους, από 30 χώρες της Ευρώπης.
Η μάχη αναμένεται να είναι σκληρή.
Η ανακοίνωση του νικητή, πριν το τέλος του χρόνου.