Δύσκολες ώρες για τη Fiat και τον όμιλο Stellantis γενικώς, καθώς η παραγωγή του Fiat 500e στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, βρίσκεται σε κρίση.
Το εργοστάσιο του ομίλου Stellantis παραμένει κλειστό και 2.200 εργαζόμενοι είναι σε διαδικασία απόλυσης-αποζημίωσης.
Fiat: Το εργοστάσιο στο Mirafiori βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο μιας καταιγίδας.
Η παραγωγή του αυτοκινήτου πόλης με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το 500e δεν απογειώνεται σε ο,τι αφορά την παραγωγή του και πληρώνει τις συνέπειες.
Πάνω από 2.200 εργαζόμενοι θα απολυθούν έως τις 20 Απριλίου, ενώ τα χαμηλά νούμερα πωλήσεων του 500e στην Ιταλία ζυγίζουν σαν ογκόλιθος
Οι ταξινομήσεις για τον Φεβρουάριο του 2024 δίνουν μια σαφή εικόνα καθώς το αυτοκίνητο πόλης με μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι μόλις τέταρτο στην Ιταλία, μειώνοντας στο μισό τις ταξινομήσεις του σε σχέση με αυτές του προηγούμενου έτους, με την Tesla να προηγείται με το Model Y (1.252 μονάδες), δεύτερο το Model 3 (586 μονάδες), με τρίτη τη Volkswagen με το ID.3 (365) και τέταρτο το Fiat 500e (245) με τη 10αδα να τη συμπληρώνουν, BMW iX1 (211), Volvo EX30(201), Jeep Avenger (184), Peugeot 208 (173), smartfortwo (120), Renault Zoe (108) .
Έχει τεθεί πάντως το ερώτημα στους αξιωματούχους ποιος είναι ο λόγος που το κοινό απομακρύνεται από το 500e.
Στον προβληματισμό αυτό ο Ολιβιέ Φρανσουά, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας και των brands Abarth, DS Automobile, προσπαθεί να το καταλάβει τη στιγμή που στη Γαλλία, η Fiat ήταν η Νο 1 μάρκα στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2023, παρασυρόμενη από το 500e.