Για 7η χρονιά η ΦΙΛΠΑ αναβίωσε την ανάβαση Πάρνηθας, και το βουνό της Αττικής με τη χρυσή ιστορία στο ελληνικό motorsport , γέμισε κόσμο. Aψηφώντας το κρύο ήρθε να δει τους εραστές της regularity με απίθανα αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής, αλλά και αγωνιστικά αυτοκίνητα τα οποία έγραψαν ιστορία τόσο στις ελληνικές Ειδικές Διαδρομές, όσο και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Και οι θεατές, πάρα πολλοί, ενημερωμένοι, ενθουσιασμένοι, από το πάρκινγκ του τελεφερίκ στο Μετόχι, μέχρι τις φουρκέτες, τη διασταύρωση με την Αγία Τριάδα, το πάρκινγκ στην κορυφή.
Και οι άνθρωποι της ΦΙΛΠΑ από τον νέο Πρόεδρο Γιώργο Αλεβιζόπουλο, τον αλυτάρχη Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου, τον Νίκο Κόγια που ήρθε με την εμπειρία του να βοηθήσει, την Ντέπυ Δράκου στην εκκίνηση με την εμπειρία της στα ρολόγια, τον Στράτο Φωτεινέλη στη μικροφωνική, όλοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, γιατί στην Πάρνηθα δεν μπορεί να είναι αλλιώς.
Δεν έλειψαν και τα πειράγματα καθώς τη Κυριακή 19 Μαρτίου είχαμε και δύο ντέρμπυ, στο μπάσκετ μεταξύ Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και στο ποδόσφαιρο μεταξύ ΑΕΚ-Παναθηναϊκού.
Τηρήθηκε και ενός λεπτού σιγή για την τραγωδία των Τεμπών και οι κινητήρες πήραν μπροστά, αρχικά της κατηγορία “master trophy”, των αγωνιστικών αυτοκινήτων εκτός κατηγορίας regularity και η παράσταση ξεκίνησε με No1, το Datsun 240 RS (εργοστασιακό αυτοκίνητο με το οποίο έτρεχε ο Αλαίν Αμπροζίνο)
με «Στρατισίνο»-Δημήτρη Βαζάκα που και οι δύο έχουν τρέξει με αυτό το αυτοκίνητο στο ελληνικό πρωτάθλημα με διακρίσεις. Ακολούθησαν με το Ford Sierra Cosworth που κέρδισαν το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις οι Κώστας Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης, Λεωνίδας-Κύρκος-Γιάννης Σταυρόπουλος θυμίζοντας τις ασφάλτινες εποχές τους αρχές του ’90.
Με το Νο3 η Lancia 037 με τον Κώστα Αποστόλου για να ακολουθήσει το κόκκινο ιπποφορβείο, η Alfa Romeo Alfetta V6 by AutoDelta με τον Αλέξανδρο Χριστοδούλου, ενώ άρωμα από WRC έφερε ο Μάριος Σταφυλοπάτης με τον Κώστα Πάλλα δίπλα του με το εκπληκτικό Subaru Impreza ex Burns-Reid, ενώ ο Γιώργος Χατζηρήγας μοίρασε θέαμα με την πανέμορφη BMW M3.
O “EL-EM” ανέβηκε με το όμορφο Peugeot 205 T16, ενώ ακολούθησε το Peugeot 309 GTI με τον Γρηγόρη Πιερουτσάκο και τον Αλέξη Ματαλιωτάκη που στη διαδρομή προσπαθούσε να ανεβάσει φωτό στα social media…
Με πανέμορφο Peugeot 205 GTi ο Μάκης Θεριάκης ενώ σε ένα φοβερό ματ χρώματα η Porsche 944 by Petro Retro με τους Νίκο και Γιώργο Πετρόπουλο και τα δύο αυτοκίνητα με τα logo του motori.gr που τους ευχαριστούμε.
Και τι δε θύμισε η λευκή Alfa Romeo GTAm με το όνομα του Γιώργου Μοσχού, ενώ εκρηκτικά σε ήχο ήταν τα Ford Escort MK1 και η Opel Ascona 400 των Αγγελάκη και Τσαγγαρά αντίστοιχα.
«Εικόνες» από το ελληνικό πρωτάθλημα οι Άγγελος Ζήβας-Στέλιος Φάκαλης με Toyota Corolla και Κώστας Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος με το Fiat Cinquecento ενώ οι Βασίλης Βελάνης-Πάρης Γαβριηλίδης ανέβηκαν με ένα προσεγμένο Ford Escort MKI.
O Γιάννης Φωτεινέλης με το Suzuki Swift GTI που έτρεχε ο πατέρας του Στράτος ενώ το Fiat Uno Turbo με τον Νίκο Καρανικόλα «έκλεισε» την πόρτα των “master trophy” όπου στη συνέχεια οι θεατές απήλαυσαν τις συμμετοχές στα regularity με εντυπωσιακές Jaguar E-Type, Mercedes, Mini Cooper, Porsche 911, Ferrari TestaRossa, Alfa Romeo Giulia, GTV, Alfasud, Autobianchi, Corvette, που έδωσαν ένα ξεχωριστό χρώμα.
Και του χρόνου…