Τα επόμενα χρόνια, το Blue Oval θα επιχειρήσει να κερδίσει πελάτες από τη Γηραιά Ήπειρο εστιάζοντας σε «αμερικανικότητα» και περιπέτεια.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Ford Γερμανίας, Κρίστιαν Βάϊνγκέρντνερ. υπογραμμίζει πως αυτή η νέα στρατηγική φάση έχει, ήδη, ξεκινήσει. Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στην ευρωπαϊκή γκάμα;
Χώρος για SUV και crossover
Ήταν ξεκάθαρο, τους τελευταίους μήνες, ότι επίκεινται μεγάλες αλλαγές στον οίκο της Ford. Μετά τον αποχαιρετισμό του Mondeo στις αρχές του 2022, πιο πρόσφατα ανακοινώθηκε η τύχη του Fiesta, του εμβληματικού μικρού της, που θα φύγει από την αγορά το καλοκαίρι του 2023. Την ίδια τύχη θα έχουν σύντομα τα βαν S-Max και Galaxy και τα επόμενα χρόνια (λέγεται, γύρω στο 2025) θα αποσυρθεί και το Focus.
Μια πραγματική επανάσταση βρίσκεται σε εξέλιξη για την αμερικανική μάρκα που αφήνει χώρο στην οικογένειά της για μια νέα σειρά μοντέλων που θα έρθει σύντομα. Η Ford θα επικεντρωθεί περαιτέρω στα SUV και στα crossover (όχι μόνο εκτιμώνται όλο και περισσότερο από την αγορά, αλλά είναι ικανά να αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη με μικρότερους όγκους παραγωγής), συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών, όπως το Puma EV που θα παρουσιαστεί το 2023 και το οποίο έχει, ήδη, παίξει σε κάποια teaser.
Αντί για το Fiesta, ωστόσο, το εργοστάσιο της Κολωνίας θα παράγει δύο ηλεκτρικά μοντέλα βασισμένα στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, η οποία χρησιμοποιείται για τα Volkswagen ID.3 και ID.4 και το Audi Q4 e-tron. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό…
«Αμερικανιές» (με την …καλή έννοια)
Το αμερικανικό πνεύμα και η «περιπέτεια» είναι δύο βασικά συστατικά στοιχεία, όταν μιλάμε για το Bronco. Ο εκτός δρόμου αντίπαλος του Jeep Wrangler που έχει μαγέψει, ήδη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τα τελευταία δύο χρόνια θα «προσγειωθεί» στην Ευρώπη το 2023, με περιορισμένη παραγωγή και ad hoc set-up για πελάτες από τη Γηραιά Ήπειρο.
Ταυτόχρονα, η Ford ενίσχυσε την «άγρια» της εικόνα με το pick-up Ranger Raptor με σχεδόν 300 ίππους 3.0 V6 και με το mega SUV Explorer, με ένα ολόσωμο restyling που αναμένεται, επίσης, στην Ευρώπη, το 2023. Ακόμη, το επόμενο έτος θα είναι ώρα για τη νέα Mustang, την τελευταία με θερμική μηχανή πριν από την αναπόφευκτη ηλεκτροδότηση.
Και, μιλώντας για τη Mustang, η επόμενη γενιά Mach-E θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη και ως κουπέ. Σύμφωνα με κάποιες φήμες, μάλιστα, το ηλεκτρικό SUV θα μπορούσε να λάβει μια παραλλαγή με την «ουρά» από το 2026. Εν ολίγοις, για τη Ford είναι μόνο η αρχή μιας σειράς σημαντικών καινοτομιών.
Διαβάστε ακόμα: