Το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο της M-Sport, το Ford Fiesta Rally3 είναι πλέον έτοιμο για αγώνες καθώς απέκτησε το Δελτίο Αναγνώρισης από τη FIA.
Στοιχείο απαραίτητο για να συμμετάσχει ένα αυτοκίνητο σε αγώνες, καθώς το Δελτίο Αναγνώρισης που συνοδεύει κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει σχέση με τους κανονισμούς της κατηγορίας που ανήκει.
Το αυτοκίνητο έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση σε αγώνα του Φινλανδικού πρωταθλήματος με τον Ken Torn στο τιμόνι και η επίδοση ήταν αρκετά ικανοποιητική στην πρώτη επίσημη εμφάνιση του αυτοκινήτου τερματίζοντας στην 11η θέση, πίσω από ένα στόλο πολύ πιο ισχυρών αυτοκινήτων, αυτά της κατηγορίας Rally2.
ΕΠΙΣΗΜΟ: Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στα σαλόνια του WRC
Σε ο,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές το μοτέρ είναι 3κύλινδρο τεχνολογίας EcoBoost, 1.5 λίτρων με περιοριστή 30 χλστ. απόδοσης 215 ίππων με ροπή 400 Nm από τις 3.500 σ.α.αλ.
Κιβώτιο
Το κιβώτιο είναι σειριακό της Sadev 5 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς, με διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και για τους δύο άξονες.
Νέα σχεδίαση φέρουν οι αναρτήσεις με γόνατα McPherson με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Reiger με ενισχυμένες βάσεις και εξτρά ελατήρια και ράβδους , σκληρά/μαλακά/μεσαία.
Τα φρένα είναι της Alcon με 4πίστονες δαγκάνες AR, με δίσκους 330 χλστ. για άσφαλτο και 280 χλστ. για χώμα, και 280 χλστ. για πίσω με «ελεύθερο» υδραυλικό χειρόφρενο. Οι ζάντες ΟΖ 17 ιντσών για άσφαλτο και 15 ιντσών για χώμα με ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου τα 1.210 κιλά.
Η Ford M-Sport στις οδηγίες αναφέρει και κάθε πότε πρέπει να γίνεται η συντήρηση και η αλλαγή εξαρτημάτων, όπως αλλαγή μπουζί κάθε 1.000 χλμ.
Αλλαγή λαδιών και λιπαντικών σε κινητήρα-κιβώτιο κάθε 300 χλμ. Αλλαγή turbo σε 2.000 χλμ. Αλλαγή συμπλέκτη κάθε 1.500 χλμ. Επισκευή μοτέρ κάθε 2.500 χλμ. Επισκευή μετάδοσης και διαφορικών κάθε 2.000 χλμ. Αλλαγή ημιαξονίων και κεντρικού άξονα κάθε 2.500 χλμ.
Τιμή
Τιμή του Ford Fiesta Rally3 με 5 ρόδες (ρεζέρβα η μία) έτοιμο για αγώνες με bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, πυρόσβεση, roll-cage, 99.999 Eυρώ χωρίς ΦΠΑ.
Yπάρχουν όμως και εξαρτήματα που ανεβάζουν το κόστος, όπως αεραγωγοί οροφής 304 ευρώ, ειδικός γρύλος ανύψωσης 1.013 ευρώ, και «σταυρός» σφιξίματος/ξεσφιξίματος μπουλονιών τροχών 218 ευρώ, πρόσθετοι προβολείς 2.118 ευρώ, βάση για δεύτερη ρεζέρβα 304 ευρώ, ποδοστήρια για οδηγό/συνοδηγό 387 ευρώ, ζάντα ασφάλτινη 208 ευρώ, ζάντα χωμάτινη 178 ευρώ, trip-master συνοδηγού 632 ευρώ, μπλαντέζα για τις νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές και φως οδηγού για να βλέπει τη νύχτα τα μπουτόν 304 ευρώ. Όλες οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.
Να σημειωθεί ότι το Fiesta Rally3 είναι το πρώτο αυτοκίνητο σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA σε αυτήν την κατηγορία.
Το αυτοκίνητο μπορεί να τρέξει σε όλα τα πρωταθλήματα καθώς και στο WRC.