Μπορεί η Ford να έχει ρίξει το βάρος της στην ηλεκτροκίνηση, όμως δε ξεχνάει τους petrolheads.
Απόδειξη αποτελεί η τελευταία αναβάθμιση του Focus ST, η οποία έρχεται μέσα από το νέο πακέτο ονόματι Track. Πάμε λοιπόν να δούμε τι περιέχει το εν λόγω πακέτο και πόσο πιο οδηγοκεντρικό έκανε η Ford Performance το Focus ST.
Αιχμή του δόρατος αποτελεί η νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW Automotive, η οποία μειώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 10-15 χλστ., ενώ οι αποσβεστήρες προσφέρουν 12 ρυθμίσεις για βύθιση και 16 ρυθμίσεις για επαναφορά. Παράλληλα αύξηση της ακαμψίας υπόσχονται τα πιο άκαμπτα ελατήρια.
H λίστα του νέου πακέτου Track περιλαμβάνει επίσης, μαύρες πολυάκτινες ζάντες 19 ιντσών, οι οποίες είναι 10% ελαφρύτερες, ενώ ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa που προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση. Για την ακινητοποίηση του Focus ST τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι δίσκοι φρένων 363 χλστ., τους οποίους σφίγγουν κόκκινες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo.
Οπτικά το Focus ST με το πακέτο Track δε διαφοροποιείται, ωστόσο ξεχωρίζει με το μαύρο γυαλιστερό χρώμα “Agate Black” στη μάσκα, στην οροφή, στις εισαγωγές αέρα του εμπρός προφυλακτήρα, στην αεροτομή οροφής, στον πίσω διαχύτη και στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Στο εσωτερικό τώρα, συναντάμε σπορ καθίσματα με πρόσθετη στήριξη του σώματος.
Στο πόστο του παραμένει αμετάβλητος ο EcoBoost βενζινοκινητήρας 2.3 λίτρων του Focus ST, ο οποίος παράγει 280 ίππους και 420 Nm ροπής. Με το πακέτο Track ο θηριώδης βενζινοκινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (eLSD). Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,7 δευτ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Το Focus SΤ με το πακέτο Track είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία σε διάφορες χώρες της Ευρώπη, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα, ενώ οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το Νοέμβριο.