Δυνατά πολύ δυνατά στην αγορά κορυφαίων οδηγών για το Ντακάρ του 2025 μπαίνει η Ford M-Sport.
Η ομάδα που βρίσκεται πίσω από τη συμμετοχή της Ford στο WRC, και το 2024 έκανε το επόμενο βήμα συμμετέχοντας για πρώτη φορά στην περιπέτεια της ερήμου, έχοντας μάλιστα και στην τάξη της έναν οδηγό που έχει γράψει τη δική ιστορία στο Ντακάρ, τον Νάνι Ρόμα.
Ford: Τον Κάρλος Σάινθ θέλει η εταιρία στο Ντακάρ της επόμενης χρονιάς
Και επειδή θέλει να ανάβει στο θρόνο των νικητών, εισέρχεται πολύ δυνατά για τον αγώνα του 2025 καθώς φλερτάρει με τον θριαμβευτή του φετινού Ντακάρ τον Κάρλος Σάινθ, που κατέκτησε στο κατώφλι των 62 χρόνων του, για 4η φορά στο Ντακάρ.
Και μάλιστα με διαφορετικό αυτοκίνητο. Ο Σάινθ έχει κερδίσει οδηγώντας για Volkswagen, Mini, Peugeot και το 2024 με Audi.
Το λιοντάρι λοιπόν που φέρει το όνομα Κάρλος Σάινθ θέλει να βάλει στο «μαντρί» της η M-Sport ενώ στο φιλόδοξο σχέδιό της είναι και η «αλεπού» της ερήμου ο Πετερανσέλ.
Για τον Κάρλος Σάινθ, όταν υπέγραψε την τριετή δέσμευσή του με την Audi για το Ντακάρ, φαινόταν ότι οδεύει για τις τελευταίες του αγωνιστικές «πράξεις» πριν από τη σύνταξή του.
Κατάφερε στο κλείσιμο της 3ετίας να χαρίσει τη νίκη στην Audi που αποχώρησε από το Ντακάρ για να ακολουθήσει τον δρόμο που οδηγεί στη Formula 1.
Όμως μετά την αποχώρηση της Γερμανικής εταιρίας άνοιξε η όρεξη της Ford σε αναζήτηση μιας σειράς κορυφαίων οδηγών για το Ντακάρ του 2025. Αναπόφευκτα στα μάτια της Αμερικάνικης εταιρίας, και της πιστής M-Sport, μαγνήτης αποτελούν τα τρία ονόματα της Audi, όπου εκτός των δύο που προαναφέραμε, προσθέστε και τον Σουηδό Έκστρομ.
Ford: Ο Σάινθ έχει οδηγήσει Escort και Focus στο WRC
Μη ξεχνάμε ότι ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ έχει βαθιά σχέση με τον Μάλκολμ Γουίλσον της M-Sport καθώς οδηγούσε για τη Ford, τα Escort WRC την 2ετία 1997-1998 και για δεύτερη φορά με τα Focus WRC μεταξύ 2000-2002.
Ε καιρός είναι να επιστρέψει στα γνωστά του λημέρια μετά από 22 χρόνια, ο Ισπανός, ο οποίος ως φετινός νικητής θα ξεκινάει πρώτος στον αγώνα της επόμενης χρονιάς με τον αριθμό 200 στις πόρτες.
Μεταξύ Μάλκολμ Γουίλσον και Κάρλος Σάινθ έχει δημιουργηθεί μια εξαιρετική σχέση.
Προσωπική σχέση που παρέμεινε σταθερή όλα αυτά τα χρόνια με τον Γουίλσον, ο οποίος είναι το ισχυρό χέρι στους αγώνες της Ford για σχεδόν 30 χρόνια.
Επαγγελματικές, αλλά και ανθρώπινες σχέσεις, που σίγουρα θα βαρύνουν τον Σάινθ αν σκοπεύει να συνεχίσει την περιπέτειά του στους αμμόλοφους της ερήμου.
Ίσως αυτή να είναι η καλύτερη ευκαιρία για τον Κάρλος Σάινθ, την τεράστια αυτή προσωπικότητα του παγκόσμιου motorsport, να κλείσει με τον καλύτερο τρόπο μια μεγάλη καριέρα, από την άλλη είναι φανερό ότι έχει κάτι ακόμα να δώσει.
Στη λίστα της Ford φιγουράρει και το όνομα του 50χρονου Γάλλου Στεφάν Πετερανσέλ, αλλά και του 45χρονου Ματίας Έκστρομ.
Για τον Σουηδό, δεν έχει ξεκαθαρίσει η υπόθεση εάν θέλει να συνεχίσει να «σκονίζεται» στην έρημο, ή να ακολουθήσει την Audi στις πίστες, του οποίου η καριέρα του είναι άρρηκτα συνδεδεμένη μέχρι σήμερα.
Η ομάδα επιβεβαιώνει την παρουσία του Νάνι Ρόμα, ο οποίος έχει βασικό ρόλο στην εξέλιξη του νέου Raptor εν όψη 2025, ο οποίος στον φετινό αγώνα έκανε μια καλή εμφάνιση, φτάνοντας έως και 10ος γενικής, πριν αρχίσουν τα προβλήματα και «χαθεί» στο βάθος της κατάταξης.
Από τη ζέστη της ερήμου στην «καυτή» μεταγραφική περίοδο.
Να δούμε τις θα «φέρει»…