Aυτό μάλιστα. Οι φήμες έρχονται από την Αμερική και θέλουν τη Ford να εισέρχεται στον μαγικό κόσμο της Formula 1 από το 2026, όπου θα ισχύουν οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες.
Σίγουρα όταν εμπλέκεται μια εταιρία μεγέθους Ford, όπου εκτός των άλλων είναι συνυφασμένη με τον πολύχρωμο κόσμο των αγώνων εδώ και πάρα πολλές 10ετίες, το σκηνικό αλλάζει.
Να θυμίσουμε ότι η Ford μπορεί να μην είχε δική της ομάδα στη Formula 1, αλλά είχε έναν κινητήρα τον Cosworth V8, που για χρόνια σάρωνε νίκες και πρωταθλήματα, ασχέτως της ομάδας.
Η Cosworth δεν ανήκει πλέον στη Ford, αλλά στην Αμερική, όλες οι αγωνιστικές δραστηριότητες «περνούν» από τη Ford Performance.
Πέρα από τις φήμες δεν υπάρχει κάτι που να επισημοποιεί την είσοδο της Ford στο κορυφαίο άθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει κάτι, ούτε έχει πάρει θέση που να αφήνει υπονοούμενα για την είσοδό της.
Θα είναι άραγε δική της ομάδα, ή κατασκευαστής-προμηθευτής-κινητήρων;
Εάν η Ford δώσει το παρόν, και όπως είναι εικόνα μέχρι τώρα το παζλ θα φέρει τα χρώματα από Alpine, Alfa Romeo, Aston Martin, Ferrari, Mercedes, McLaren, ενώ από το 2026 θα έχουμε Audi και Porsche.
To 2026 είναι χρονιά «κλειδί» στη Formula 1 λόγω των νέων κανονισμών στους κινητήρες, που ίσως δούμε αυτοκινητοβιομηχανίες έκπληξη να δηλώνουν το «παρών» προς μεγάλη έκπληξη.
Μη ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά και δείτε το πρόεδρο και CEO των Toyota-Lexus, Άκιο Τογιόντα πως ζει την κάθε αγωνιστική συμμετοχή, τόσο στο WRC, όσο και στο WEC, το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής που φέτος εορτάζονται τα 100 χρόνια του 24ώρου ΛεΜαν. .