Τεχνολογικά αναβαθμισμένο είναι πλέον το Focus, καθώς μετά τα Puma και Fiesta ήρθε η ώρα να αποκτήσει και αυτό το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt της Ford, στο γενικότερο πλαίσιο εξηλεκτρισμού του στόλου.
Σύμφωνα λοιπόν με τη Ford το Focus πλέον προσφέρεται στην Ευρώπη με το «χιλιάρη» EcoBoost βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με το εν λόγω ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, προσφέροντας ισχύ 125 ή 155 ίππων, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Ο γνωστός EcoBoost βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου διαθέτει ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το «ρολάρισμα» σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης.
Ο 1.0 EcoBoost Hybrid των 125 ίππων υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου μόλις 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 115 γρ./χλμ. (μετρήσεις WLTP), ενώ ίδια είναι τα αντίστοιχα νούμερα για την έκδοση των 155 ίππων.
H μπλε οβάλ εταιρεία αναφέρει ότι σε σύγκριση με τον απερχόμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost των 150 ίππων (με μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων), το ήπιο υβριδικό σύστημα βελτιώνει την απόδοση του καυσίμου κατά 17%. Σημειώνεται ότι το Focus θα εξακολουθήσει να διατίθεται με τον απλό 1.0 ΕcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων, χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα, ενώ θα συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Στο πόστο τους παραμένουν και οι πετρελαιοκινητήρες 1.5 και 2.0 EcoBlue, με ισχύ 120 και 150 ίππους αντίστοιχα, ενώ και αυτοί θα συνοδεύονται από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Τα νέα όμως για το Focus δεν περιορίζονται στους κινητήρες. Στο εσωτερικό του μπορεί να τοποθετηθεί πλέον ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη LCD οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ αργότερα εντός του τρέχοντος έτους, χάρη στο ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, το Focus θα μπορεί να λαμβάνει και να στέλνει πληροφορίες για τοπικούς κινδύνους στους δρόμους που κινείται.
Επιπλέον θα υπάρχει επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone, adptive cruise control, αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ενώ το σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με την κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών δέχεται φωνητικές εντολές και υποστηρίζει σύστημα πλοήγησης.
Οι εκδόσεις του Focus δεν αλλάζουν, καθώς μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα στις Titanium, ST-Line και Vignale, ενώ το αμάξωμα του είναι πεντάθυρο, station wagon και σε ορισμένες αγορές τετράθυρο. To ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt συνδυάζεται με κάθε εξοπλιστική έκδοση και αμάξωμα.