Ακόμα ένα βήμα προς τη μετάβαση της ηλεκτροκίνησης πραγματοποίησε η Ford, λαμβάνοντας μια σημαντική απόφαση για το Mondeo.
Σύμφωνα λοιπόν με τη μπλε οβάλ εταιρεία καταργούνται οι βενζινοκινητήρες από τη γκάμα του Mondeo, λόγω εμπορικής κυριαρχίας του υβριδικού συστήματος. Η Ford αναφέρει ότι τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους το υβριδικό Mondeo κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 25% στην Ευρώπη, σε σύγκριση με τα συνολικά αποτελέσματα του 2019.
Η μεγαλύτερη άνοδος καταγράφηκε σε Βρετανία και Ιταλία, όπου το υβριδικό Mondeo σημείωσε άνοδο 50% και 40% αντίστοιχα. Πλέον η υβριδική έκδοση αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο πωλήσεων του μοντέλου.
Να υπενθυμίσουμε ότι το υβριδικό Mondeo συνδυάζει δίλιτρο βενζινοκινητήρα, ηλεκτρικό μοτέρ, γεννήτρια, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1.4 kWh. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού Mondeo ανέρχεται στους 187 ίππους. Χάρη στην τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης, ανακτάται έως το και το 90% της ενέργειας που συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.
Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, τις περιορισμένες εκπομπές C02, το υβριδικό Mondeo απαλλάσσει τον οδηγό από το άγχος της αναζήτησης σταθμού φόρτισης. Να διευκρινίσουμε ότι το Mondeo θα συνεχίσει να προσφέρεται με το δίλιτρο EcoBlue πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 120 ή 150 ίππων.
Η Ford κατασκευάζει το υβριδικό Mondeo στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στη Βαλένθια της Ισπανίας, ενώ εκεί από το ερχόμενο έτος θα ξεκινήσει η παραγωγή των υβριδικών S-Max και Galaxy. Το υβριδικό Mondeo διατίθεται και με το πρακτικότερο station wagon αμάξωμα στις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Vignale.