Ποια είναι τα επόμενα πλάνα της Ford;
Επενδύσεις
Η πρώτη είδηση είναι η επένδυση ύψους 5,2 εκ. ευρώ για την αύξησης της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια (Ισπανία) μετά από μία αρχική επένδυση 24 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2020, με το σύνολο των επενδύσεων να φτάνει τα 3 δις δολάρια από το 2011.
Επίσης ανακοινώθηκε επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων για τη δημιουργία του κέντρου εξηλεκτρισμού της Ford στην Κολωνία (Γερμανία) για την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία είναι η πρώτη εγκατάσταση του είδους της εταιρείας στην Ευρώπη.
Το πρώτο, ευρωπαϊκό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Ford θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023, ενώ εξετάζεται η περίπτωση και ενός δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.
Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030.
Από τα τέλη του 2022, το εργοστάσιο κινητήρων της Βαλένθια (από το Μεξικό όπου και κατασκευάζεται) θα κατασκευάζει το υβριδικό σύνολο 2.5 λίτρων τεχνολογίας Duratec, παράλληλα με τους 2.0 και 2.3 λίτρων EcoBoost, για την αγορά της Ευρώπη, ο οποίος θα τοποθετείται στο Kuga PHEV και στις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Galaxy και S-MAX. Ο κινητήρας αυτός είναι ο πρώτος του είδους που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη.
Για το Mondeo που σταματάει η παραγωγή το 2022 είναι γνωστό ενώ τα πολυχρηστικά Galaxy και S-MAX παραμένουν στην παραγωγή με υβριδικές εκδόσεις.
Ford: Αποφάσισε ότι το Mondeo πρέπει να πεθάνει
Να σημειωθεί ότι το Mondeo που πρωτοκυκλοφόρησε το 1993, ήταν το πρώτο «παγκόσμιο» αυτοκίνητο της Ford, με στόχο την ενοποίηση αρκετών μοντέλων της μάρκας σε όλο τον κόσμο.
Το 2030 πάντως η Ford, όπως εξάλλου έχει εξαγγείλει, ο στόχος είναι όλα τα μοντέλα να κινούνται με ρεύμα…
Να δούμε αυτή η στρατηγική κίνηση αλλαγής τι αποτέλεσμα θα φέρει…