Το νέο Kuga είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο σε σχέση με το απερχόμενο. Αναλύοντας τις διαστάσεις το μήκος πλέον φτάνει τα 4.614 χλστ. (+89 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο). Το πλάτος τα 1.882 χλστ. (+44 χλστ.) και το ύψος τα 1.666 χλστ. (-47 χλστ.). Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο, με την αύξηση να είναι 20 χλστ. Όσον αφορά το πορτ-παγκάζ, η χωρητικότητά του φτάνει τα 645 λίτρα.
Όλα τα παραπάνω νούμερα μεταφράζονται στο εξής απλό συμπέρασμα. Το νέο Ford Kuga μεγάλωσε σε χώρους προσφέροντας περισσότερη άνεση με τα πίσω καθίσματα να αυξομειώνουν κατά 150 χλστ. τους χώρους είτε των επιβατών είτε των αποσκευών, αναλόγως των συνθηκών. Μάλιστα, τα δύο τμήματα του πίσω καθίσματος μπορούν να μετακινηθούν ανεξάρτητα. Και αν δεν σας φτάνουν τα 645 λίτρα αναδιπλώνετε τα καθίσματα και έτσι έχετε στη διάθεσή σας 1.530 λίτρα.
Τι άλλο όμως εκτός από τους χώρους προσφέρει το Kuga.
Οδική συμπεριφορά καθώς δανείζεται την ίδια πλατφόρμα με το Focus, τη C2, όπου η τελευταία γενιά παραδίδει μαθήματα σε αυτόν τον τομέα.
Σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει σε αυτή την αίσθηση είναι το τιμόνι. Αφ’ ενός προσφέρει αρκετά καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για SUV, αφ’ ετέρου είναι πολύ ακριβές.
Εκτός από το τιμόνι, με την οδηγική ευχαρίστηση κατά νου είναι σχεδιασμένη και η ανάρτηση. Έτσι, οι κλίσεις απουσιάζουν και η διαχείριση των 1.500+ κιλών του αμαξώματος γίνεται με αριστοτεχνικό τρόπο. Παράλληλα, καταφέρνει να προσφέρει άνεση, καθώς σημαντικό κομμάτι από τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος δε φτάνουν μέχρι την καμπίνα.
Φυσικά το δικό του ξεχωριστό ρόλο έχει ο κινητήρας. Στην προκειμένη περίπτωση θα αναφερθούμε στον τρικύλινδρο των 1.5 λίτρων, που αποδίδει 150 ίππους.
Αρχικά να πούμε ότι πρόκειται για ένα από τα πιο ήσυχα τρικύλινδρα σύνολα. Γενικά οι κινητήρες με τρεις κυλίνδρους τείνουν να έχουν κάποιους κραδασμούς και να κάνουν ένα χαρακτηριστικό ήχο. Σε αυτή την περίπτωση απουσιάζουν και τα δύο χαρακτηριστικά. Βέβαια, σημαντικό ρόλο “παίζει” και η ηχομόνωση όπου η Ford έχει δώσει έμφαση.
Εκτός από ήσυχο, το εν λόγω σύνολο είναι και πρόθυμο να ανεβάσει στροφές ανά πάσα στιγμή. Οι 150 ίπποι δε δυσκολεύονται να υπερνικήσουν το βάρος του αυτοκινήτου, χαρίζοντάς του σβέλτο ρυθμό. Σε συνδυασμό με τα 240 Nm ροπής και το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο που χαρακτηρίζεται από τη σωστή κλιμάκωση και τις άμεσες αλλαγές, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 9.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, η κατανάλωση όπως έδειξε ο υπολογιστής ταξιδίου κυμάνθηκε στα 8.5 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων CO2, ανάλογα την έκδοση και τον εξοπλισμό κυμαίνονται μεταξύ 125 και 136 γρ./χλμ. Κατά συνέπεια, τα τέλη κυκλοφορίας είναι 150 με 163 ευρώ ανά έτος.
Όπως αναφέραμε νωρίτερα, η πλατφόρμα που χρησιμοποιείται στο Kuga είναι η ίδια με το Focus. Λόγω αυτού υπάρχουν και οπτικές ομοιότητες ανάμεσα στα δύο μοντέλα, με τις βασικότερες να εντοπίζονται στη μάσκα και το εσωτερικό.Από εκεί και πέρα το Kuga πλέον έχει λιγότερο τετράγωνη σχεδίαση, καθώς οι καμπύλες είναι παρούσες από όποια μεριά και αν το δεις.
Να περάσουμε όμως και στο ποιοτικό εσωτερικό. Στα highlights είναι η οθόνη 8 ιντσών για το infotainment η οποία είναι συμβατή τόσο με Android Auto όσο και με Apple CarPlay. Ακόμα, στα θετικά πιστώνεται η επιφάνεια ασύρματης φόρτισης. Ξεχωριστή είναι η δυνατότητα το αυτοκίνητο να λειτουργήσει ως WiFi hotspot, για να συνδεθούν μέσω αυτού στο internet, μέχρι και 10 συσκευές.
Νέο Kuga λοιπόν. Με σύγχρονο σχεδιασμό ακολουθώντας τη φιλοσοφία της Ford, ανέσεις, προσεγμένη ποιότητα αλλά και με ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Η τιμή του νέου Ford Kuga ξεκινάει από τις 26.272 ευρώ.
Πατήστε εδώ για να δε’ιτε περισσότερες φωτογραφίες από το νέο Kuga.