Για το νέο Kuga στην έκδοση βενζίνης διαβάστε εδώ.
Υπάρχει όμως και η άλλη έκδοση του νέου Kuga, αυτή με τον κινητήρα diesel (έκδοση που η Ford πιστεύει πάρα πολύ) δίνοντας έτσι ένα ηχηρό χαστούκι στους γραφικούς που διαλαλούν ότι το diesel “πέθανε” (όπως “πέθανε” και ο “εμπνευστής” αυτής της επικοινωνίας)
Από σχεδιαστικής άποψης το πετρελαιοκίνητο kuga σε σχέση με το βενζινοκίνητο δεν φέρει καμία διαφορά και να θυμίσουμε τις εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, που από πλευράς design το αφήνει πολύ πίσω. Το νέο Kuga εκτείνεται σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.614 χλστ./1.883 χλστ./1.703 χλστ. αντίστοιχα, ο προκάτοχος σε 4.531 χλστ./1.838 χλστ./1.703 χλστ., ενώ ο χώρος των αποσκευών με την έξυπνη εταζέρα αυξήθηκε κατά 19 λίτρα (475).
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση το νέο SUV της Ford, που ανήκει στη μεσαία κατηγορία, ακολουθεί την φιλοσοφία της Ford.
Έτσι το νέο Kuga προβάλλει μακρύ καπό, 6γωνη μάσκα, τοποθετημένους ψηλά προβολείς, με τους ομίχλης κάθετα χαμηλά και στις άκρες του προφυλακτήρα, ενώ για πίσω τα φώτα ακολουθούν πιο παραλληλόγραμμη διάταξη.
Οι δύο εξατμίσεις στις άκρες του αμαξώματος, οι σχάρες οροφής είναι ενσωματωμένοι στην οροφή και η διακοσμητική ποδιά προστασίας συμπληρώνουν την εικόνα. Να αναφέρουμε όμως ότι οι ζάντες στο σκουρόχρωμο Kuga των φωτογραφιών (έκδοση Titanium) ήταν 17 ιντσών με ελαστικά 225/65.
Να περάσουμε στο εσωτερικό και να σχολιάσουμε για την προσεγμένη ποιότητα (με τη Ford να έχει δώσει έμφαση στα υλικά), στην άνεση των καθισμάτων. Όμως αυτό που μας εξέπληξε ευχάριστα ήταν η ηχομόνωση, ο τρόπος κύλισης.
Nα προσθέσουμε το εύκολο μενού της κεντρικής οθόνης, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, την επαγωγική φόρτιση του κινητού τηελφώνου που έχει αρχίσει να γίνεται απαραίτητη, οι χώροι μικροαντικειμένων αλλά και παροχή 220 volt ανάμεσα στους πίσω επιβάτες είναι μερικά στοιχεία του εξοπλισμού του.
Είμαστε όμως αντίθετοι στην ιδέα της μη ύπαρξης ρεζέρβας. Το κιτ είναι απλά για να υπάρχει. Μην κλατάρει όμως ελαστικό γιατί οι ελληνικοί δρόμοι με τα ελαστικά βρίσκονται σε διαρκή μάχη λόγω των κακοτεχνιών.
1.500 κ.εκ. τεχνολογίας EcoBlue απόδοσης 120 ίππων (240 Nm ροπής) που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι ο κινητήρας που κινεί το πετρελαιοκίνητο kuga.
Τράβηγμα από χαμηλά, κατανάλωση που σε κάνει να χαμογελάς καθώς το κομπιούτερ ταξιδιού έδειξε 6.4 λίτρα/100, απόσβεση των αναρτήσεων (πολλαπλών συνδέσμων ο πίσω άξονας), σαφές τιμόνι, είναι το παζλ στην ασφαλή οδική συμπεριφορά της νέας γενιάς Kuga.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 11.7 δευτ. και οι εκπομπές C02 σε πρωτόκολλο WLTP 133 γρ./χλμ.
Δρομέας αποστάσεων είναι το πετρελαιοκίνητο Kuga με αυτήν την κατανάλωση, όπου συνδυάζει χώρους και ασφαλή οδική συμπεριφορά ώστε οδηγός και επιβάτες να αισθάνονται άνετοι
Δείτε περισσότερες photo εδώ:
Τιμή: από 27.668 ευρώ το 1.5 EcoBlue