Είναι μια σειρά καταναλωτών που τους αρέσει να οδηγούν μοντέλα των οποίων οι κινητήρες «απέχουν» από 3κύλινδρες επιλογές του ενός λίτρου, 1,2 ή 1,5, καθώς μπορούν να τα δικαιολογήσουν και ως εταιρικά, καθώς στα Plug-In Hybrid, ο χρήστης απαλλάσσεται από την καταβολή φόρου.
Μάλιστα σε αυτήν την κατηγορία το Ford Kuga βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη τη χρονιά που έφυγε.
Ισχύς
Kuga Plug-In Ηybrid λοιπόν με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.5 λίτρων απόδοσης 152 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρογενήτρια 97 ίππων, αποδίδοντας συνολική ισχύ 225 ίππων, με διαφορετικά προγράμματα οδήγησης Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail που επιλέγονται από το μπουτόν στη βάση της κονσόλας.
Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT με την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Μη βλέπετε που για τις ανάγκες της φωτογράφισης «πατήσαμε» και λίγο χιόνι.
Στο μπροστινό αριστερό φτερό είναι η υποδοχή για τη φόρτιση.
Η μπαταρία μπορεί να φορτίζει είτε με την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ενώ απαιτούνται γύρω στις 3,5 ώρες από επιτοίχιο φορτιστή.
Έκδοση
To μπορντό σε χρωματισμό Kuga ήταν η έκδοση ST-Line που εκτός από τα logo έφερε ζάντες 18 ιντσών με θέα τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων με δίσκους 330 χλστ. για μπροστά και 302 για πίσω , δύο εξατμίσεις, και προβολείς LED.
Στο εσωτερικό σας υποδέχεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής 8 ιντσών όπου από εκεί γίνεται και η επιλογή του ραδιοφωνικού σταθμού από το υψηλής απόδοσης Hi-Fi της B&O 675 Watt.
Tα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, αυξάνοντας το χώρο των πίσω επιβατών, ή τον αντίστοιχο των αποσκευών, αναλόγως τις ανάγκες, (581 λίτρα και με αναδιπλούμενα τα καθίσματα φτάνει στα 1.481 λίτρα) με κιτ επισκευής ελαστικών.
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας οδηγού, όπως και το αντίστοιχο για αυτόματο παρκάρισμα με αισθητήρες και κάμερες μπροστά/πίσω.
Και με επαγωγική φόρτιση smartphone που καταργεί τα καλώδια και αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο αξεσουάρ.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο με τις σπορ αναρτήσεις, βάρους 1.844 κιλά και με απόσταση από το έδαφος 160 χλστ. «κυλάει» με υψηλό βαθμό, διατηρώντας ήσυχο το εσωτερικό από τους εξωτερικούς θορύβους.
Ο κινητήρας πρόθυμος σε συνδυασμό με το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων, ταξιδεύει το αυτοκίνητο με τελική 200 χλμ./ώρα με 9,2 δευτ. η επιτάχυνση 0-100.
Με φορτισμένη τη μπαταρία το αυτοκίνητο καλύπτει απόσταση 60 περίπου χλμ. ενώ όταν αδειάσει και το λόγο τον έχει πλέον το 4κύλινδρο σύνολο η μέση κατανάλωση κυμαίνεται 6,1 λίτρα, με 23 γρ./χλμ. σε εκπομπές.
Άνετο, ασφαλή οδική συμπεριφορά, ισχύς, εξοπλισμός, χώροι, αποτελούν μέρος του παζλ που συνθέτουν το πιο ισχυρό Kuga στην Plug-In Hybrid έκδοση.
Oι τιμές ξεκινούν από τα 49.990 ευρώ .
Διαβάστε ακόμα