Ο επικεφαλής της ομάδας της Ford Μ- Sport, Ρίτσαρντ Μίλνερ, πιστεύει ότι ο Κρέγκ Μπριν, πρέπει να είναι πιο αποφασιστικός, προκειμένου να ανακτήσει τη φόρμα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μετά από ένα ακόμη απογοητευτικό αποτέλεσμα στο ράλι Ιαπωνίας.
Ο Μπριν ήταν δεύτερος στην αρχή του ράλι Ιαπωνίας, πίσω από τον Οζιέ, όμως ο Ιρλανδός είχε έξοδο και ο αγώνας τέλειωσε ουσιαστικά πολύ νωρίς για αυτόν.
Η πρώτη νίκη της καριέρας του στην power-stage ήταν μια καλή διάκριση, αλλά η Ιαπωνία ήταν η έκτη φορά, στα τελευταία εννέα ράλι, όπου ο Μπριν έπρεπε να χρησιμοποιήσει το super rally για να επανέλθει στον αγώνα. Που σημαίνει ότι είχε εξόδους και όχι βλάβες…
Ο οδηγός του Puma Rally1 είπε στο DirtFish ότι «πραγματικά δεν είχε ιδέα» πώς έκανε το λάθος στην Ιαπωνία που τον οδήγησε στην εγκατάλειψη.
Ο Mίλνερ πιστεύει ότι η Ιαπωνία ήταν το είδος του ράλι που «έχει σίγουρα πολλές πιθανότητες κάποιος να κάνει μικρά λάθη», αλλά ο Μπριν είχε απλώς λίγο παραπάνω ταχύτητα στη στροφή.
«Είχα μια καλή συνομιλία με τον Κρεγκ, για το από πού μπορεί να προήλθε ή γιατί συνέβη αυτό, αλλά τελικά μόνο ο Κρεγκ μπορεί να καταλάβει γιατί συνέβη. Δεν υπάρχει κανένα τεχνικό πρόβλημα από την πλευρά μας. Η ρύθμιση ήταν απολύτως εντάξει. Πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε, γιατί αυτή η στροφή τον πέταξε έξω. Προσωπικά πιστεύω, ότι αυτή η στροφή ήταν πολύ βρώμικη σε σύγκριση με τις προηγούμενες. Τη στιγμή, που είδα το αυτοκίνητο και είναι η άποψή μου, μπήκε πολύ γρήγορα. Αλλά και πάλι, μιλάω πολύ προσεκτικά. Δεν είμαι οδηγός, δεν οδηγώ και μπορεί να είναι πολύ εύκολο εκ των υστέρων, να πούμε, αυτό είναι το πρόβλημα, αλλά νομίζω, ότι είναι σίγουρα ένας παράγοντας η ταχύτητα, που συμβάλλει».
Όταν υπέγραψε για την ομάδα στα τέλη του 2021, ο Μπριν έμοιαζε με οδηγό ικανό να οδηγήσει την M-Sport σε αυτή τη νέα εποχή, μετά από τρία φανταστικά βάθρα στη σειρά, αλλά η εμπιστοσύνη του μειώθηκε απότομα τους τελευταίους έξι μήνες σε σημείο που, μετά από μια Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου στο ράλι Ιαπωνίας, είπε:
«Δυστυχώς χθες και οι τελευταίοι έξι μήνες, με έμαθαν, ότι το περιθώριο, που νομίζω ότι έχω, δεν φτάνει. Έτσι, όπως είναι τώρα τα πράγματα, αν προσπαθήσω να πιέσω λίγο, κάτι φαίνεται να συμβαίνει αμέσως. Απλώς πρέπει να περιμένω τον χρόνο μου».
Μια καινούργια αρχή με το επόμενο πρωτάθλημα, θα βοηθήσει ψυχολογικά τον Μπριν, αλλά όταν ρωτήθηκε τι πρέπει να κάνει ο Ιρλανδός για να αλλάξει τα πράγματα, ο Mίλνερ είπε, ότι πρέπει να επιλέξει μια προσέγγιση και στυλ, που να του ταιριάζει και να διατηρήσει.
«Σε τελική ανάλυση, η ομάδα μπορεί να σταθεί δίπλα του και να τον βοηθήσει με τα πάντα, μπορεί να πάρει υποστήριξη σε οποιονδήποτε τομέα χρειαστεί, εάν πιστεύει πως τη χρειάζεται, αλλά μπορεί να αλλάξει μόνο τον εαυτό του», είπε ο Mίλνερ
«Είναι τόσο εύκολο να παίρνεις όλες τις απόψεις των γύρω σου και μετά να μπερδεύεσαι εντελώς. Πρέπει να βρει έναν τρόπο μέσα του για να το κάνει. Για μένα, πρέπει να ακούει τις συμβουλές και τα σχόλια από τους ανθρώπους γύρω του, αυτών που εμπιστεύεται, αλλά πρέπει να επιλέξει, αυτό που πιστεύει, ότι είναι σωστό και να επιμείνει σε αυτό.
Αν αλλάζεις συνεχώς γνώμη ή προσέγγιση ή ιδέα, έτσι δεν θα λειτουργήσει σωστά ποτέ.
Νομίζω ότι ο Κρεγκ θα είναι ο πρώτος, που θα σας πει, ότι το να είναι εντελώς ξεροκέφαλος, σαν Τιερί Νεβίλ ή τον Οτ Τάνακ δεν είναι ο τρόπος που λειτουργεί.
Είναι άνθρωπος του κόσμου και αυτό είναι επίσης φανταστικό. Υπάρχουν οφέλη σε αυτό το χαρακτηριστικό. Όμως, πολλοί παγκόσμιοι πρωταθλητές είναι μόνοι. Και το θέτω ευγενικά. Θα έλεγα όμως, ότι αυτό λειτουργεί. Για μένα, όταν κοιτάζω το γενικό άθλημα – παρακολουθώ πολύ αθλητισμό- κοιτάς τους πραγματικά επιτυχημένους παίκτες, μπορεί να είναι κάποιος απίστευτα ευγενικός και πολιτικά ορθός και να έχει λίγη αίσθηση του χιούμορ και μια σοβαρή πλευρά. Μόλις όμως πέσει η σημαία ή οτιδήποτε άλλο, είναι 100% αφοσιωμένος σε αυτό, που κάνει και γιατί το κάνει και στις πεποιθήσεις του σε αυτό.
Και αυτός είναι ο μόνος τρόπος. Και νομίζω, ότι στα περισσότερα αθλήματα ή σε ένα ομαδικό άθλημα όπως τα ράλι, είναι τόσο εύκολο να δεχτείς όλες τις σκέψεις όλων γύρω σου και μετά να μπερδευτείς εντελώς.
Έτσι νομίζω ότι πρέπει, κατά τη διάρκεια του χειμώνα, να επικεντρωθεί εκ νέου, να καταρρίψει πραγματικά, όλες τις ανοησίες γύρω του και να αποφασίσει πραγματικά τι θέλει να κάνει».
Ερωτηθείς εάν εξακολουθεί να αισθάνεται, ότι ο Μπριν είναι ικανός να κερδίσει ράλι και ενδεχομένως έναν παγκόσμιο τίτλο, ο Μίλνερ είπε, «πάντα θα πιστεύει ότι το έχει ακόμα, γιατί μπορεί να ανεβάσει ταχύτητα και το έχει δείξει στο παρελθόν. Φέτος, το έχουμε ξαναδεί με ανθρώπους, όταν μπαίνουν για να ηγηθούν μιας ομάδας, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο. Αλλά υπάρχουν πολλοί από αυτούς, που πέρασαν δύσκολες στιγμές, όπως ο Κρεγκ και τώρα τα πάνε απίστευτα καλά. Οπότε πιστεύω, ότι είναι ακόμα δυνατό για αυτόν».
Τελικά, όπως ήδη θα έχετε διαβάσει, ανακοινώθηκε η λύση της συνεργασίας μεταξύ της Ford M-Sport και του Κρεγκ Μπριν. Οι σκέψεις του Μπριν τον οδήγησαν τελικά, εκτός της βρετανικής ομάδας και το πιθανότερο να τον δούμε δίπλα στον Νεβίλ στην κορεάτικη ομάδα, όπως οι φήμες τον θέλουν εδώ και καιρό.
Tο ζητούμενο είναι η M-Sport τι θα κάνει; Η ομάδα από εκεί που έψαχνε πρωτοκλασσάτο οδηγό χάνει και τον Μπριν. Μέχρι στιγμής το μόνο σίγουρο είναι η συμμετοχή του Λεμπ στο Μόντε Κάρλο ή μήπως όχι;
Θα επενδύσει η ομάδα στον Μίκελσεν, όπως ακούγεται ή μήπως δούμε τον Τάνακ ή και τον Έβανς να επιστρέφει στην ομάδα;
Ή μήπως κάνει την υπέρβαση και επενδύσει σε νέους οδηγούς από τις μικρές κατηγορίες;
Μέχρι στιγμής με τον μόνο οδηγό, που έχει ακουστεί, πως έχουν μιλήσει είναι ο Όλιβερ Σόλμπεργκ.
Όμως με λίγη υπομονή ακόμα, σύντομα θα μάθουμε, καθώς τόσο η Hyundai, όσο και η Toyota μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν δημοσιοποιήσει τις συνθέσεις των ομάδων τους για το 2023.