Με τους Τanak και Neuville να υπογράφουν νέο συμβόλαιο μακράς διαρκείας με τη Hyundai Motorsport, οι όποιες φήμες και σενάρια για τη μεταγραφή του Εσθονού και του Βέλγου στην Ford M-Sport πήραν τέλος.
Στην ομάδα της Hyundai Motorsport υπάρχει και μια σταθερή αξία ο Sordo που όταν τρέξει φέρνει βαθμούς καθώς και ο νεαρός Solberg που τον προετοιμάζει για τα «βαθιά».
Σενάρια τέλος, Tanak και Neuville ανανέωσαν με τη Hyundai Motorsport
Ο Sordo να φύγει από τη Hyundai; Εάν του εξασφαλίσει ο Wilson ένα σταθερό bucket ίσως ο Ισπανός αλλάξει τη φόρμα του…Για τον Solberg δύσκολο, αν και το χρήμα είναι αυτό που κυβερνάει…
Από το σπίτι του παρακολουθεί τις εξελίξεις ο Lappi. Ο οποίος ήταν στην M-Sport έως και το 2020 που τα έσπασαν καθαρά για λόγους οικονομικούς με διάφορες πικρόχολες ανακοινώσεις από τη μεριά του οδηγού.
Ο Lappi είναι οδηγός πρώτης γραμμής, αλλά μετά από αυτές τις αψιμαχίες μπορούν οι δύο πλευρές να ξανασυνεργαστούν; Ο χρόνος θα το δείξει…
Ο κύκλος λοιπόν «στενεύει» σε ο,τι αφορά επιλογές για οδηγούς πρώτης γραμμής καθώς δεν υπάρχουν και τόσοι διαθέσιμοι ώστε να μπορούν να σηκώσουν το βάρος της M-Sport στις πλάτες τους.
Από το σημερινό δίδυμο που οδηγούν τα Fiesta WRC, Fourmaux και Greensmith, ο μεν πρώτος έδειξε πολύ καλά στοιχεία στην πρώτη του επαφή με το Fiesta WRC στον δύσκολο-ασφάλτινο- αγώνα της Κροατίας, που όλα δείχνουν ότι ο Wilson του στρώνει το έδαφος και για τις επόμενες χρονιές, ενώ ο Greensmith δεν έχει δείξει την απαιτούμενη ταχύτητα, αλλά ο Malcolm Wilson ξέρει καλύτερα.
Υπάρχει και ο Suninen, αλλά τον υποβάθμισε η ίδια η M-Sport οδηγώντας Fiesta Rally2 στο ράλι Κροατίας.
Η Toyota Gazoo Racing έχει στις τάξεις τον Ogier που μάλλον στο τέλος της χρονιάς θα κρεμάσει κράνος και γάντια, τον Evans και τον Rovanpera. Και οι δύο είναι top πυροβόλα με τον Evans να έχει ξανασυνεργαστεί με την M-Sport. Πόσο διατεθειμένοι είναι να αφήσουν το Ιαπωνικό στρατόπεδο τώρα που θα εγκαταλείψει και ο Ogier την ενεργό δράση;
Wilson
Εκτός εάν ο Wilson «μάστορας» στο να βγάζει λαγό από το καπέλο ετοιμάζει εκπλήξεις.
Λέτε να ετοιμάζει δίδυμο με Loeb και Ogier τουλάχιστον για ένα χρόνο, το 2022, χρονιά που έρχονται τα υβριδικά αυτοκίνητα στο WRC και οι δύο είναι οι πλέον έμπειροι στο βωμό της εξέλιξης.
Μην ξεχνάμε ότι έχουν κυκλοφορήσει κάτι φήμες στο να κάνει ο Loeb μερικούς αγώνες τη φετινή χρονιά με την M-Sport (δεν αποκλείεται να τον δούμε στο Ράλι Ακρόπολις εάν και εφόσον…) με τον Wilson να απαντάει ότι ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση του Loeb, αλλά προτιμάει full-time driver…
Οι εξελίξεις τρέχουν όπως και οι εκπλήξεις…
Μόλις τώρα άρχισε το «ζύμωμα», καθώς οι ομάδες ετοιμάζονται για το 2022 με τα νέα αυτοκίνητα και χρόνος ιδιαίτερα δεν υπάρχει…