Zητείται έμπειρος οδηγός να οδηγήσει το Puma Rally1 και η M-Sport Ford εξετάζει επιλογές για επιπλέον οδηγό
Ο επικεφαλής της ομάδας της M-Sport Ford, Ρίτσαρντ Μίλνερ αναζητά λύση για να φέρει έναν έμπειρο οδηγό για να οδηγήσει το Puma Rally1 και να φέρει διακρίσεις
Η βρετανική ομάδα είχε ακόμα ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο αυτή τη φορά στην Εσθονία με τον Φορμό να τερματίζει μόλις στην έβδομή θέση. Ο Φορμό ήταν ο μόνος οδηγός που διασώθηκε από την ομάδα της M-Sport .
Ο Γκρέγκ Μπριν ήταν εκτός μάχης από το πρωί της Παρασκευής όταν μετά από έξοδο, ενώ οι Λουμπέ και Γκρίνσμιθ εγκατέλειψαν την τελευταία ημέρα του αγώνα.
Ο Λεμπ έφερε στην πρώτη θέση το Puma Rally1 της M-Sport – τη μοναδική της νίκη της υβριδικής εποχής στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο, αλλά ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αγωνίζεται μόνο σε επιλεγμένους αγώνες.
Ο Μίλνερ πιστεύει ότι η προσθήκη ενός καθιερωμένου, ενός έμπειρου οδηγού για την υποστήριξη του Μπριν σε μια πιο τακτική βάση θα άνοιγε τις πόρτες σε μελλοντικές επιτυχίες.
«Είναι πάντα αρνητικό όταν ο οδηγός σου εγκαταλείπει ή έχει πρόβλημα», είπε στο WRC.com. «Όταν συμβαίνει αυτό, συχνά δυσκολευόμαστε να διεκδικήσουμε θέσεις στην πρώτη τριάδα. Είναι απογοητευτικό, αλλά είναι κατανοητό.
Ωστόσο οι επιλογές του Μίλνερ είναι περιορισμένες αυτή τη στιγμή – αλλά δεν τα παρατάει
«Νομίζω ότι θα ήταν φανταστικό να έχουμε έναν ακόμα καθιερωμένο οδηγό, που θα μπορεί να πιέσει για διακρίσεις, αλλά δυστυχώς είναι απλώς μια φιλοδοξία, που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε αυτή τη στιγμή. Θα συνεχίσουμε να έχουμε ιδέες για το πώς μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση , γιατί γνωρίζουμε ότι μπορούμε να έχουμε τα αποτελέσματα. Απλώς πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να ελπίζουμε ότι μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο να λάβουμε περισσότερη χρηματοδότηση για να φέρουμε έναν έμπειρο οδηγό στην ομάδα. Ο Κρεγκ Μπριν είναι αρκετά ικανός να το κάνει, αλλά ως ο μόνος οδηγός, που οδηγεί την ομάδα έχει μεγάλη πίεση . Δεν βλέπω κανένα τρόπο αυτή τη στιγμή για να βρούμε τον προϋπολογισμό για να αποκτήσουμε αυτόν τον επιπλέον οδηγό, αλλά είναι κάτι στο οποίο πρέπει πάντα να επιδιώκουμε», πρόσθεσε.
Η ομάδα βρίσκεται επί του παρόντος τρίτη στην κατάταξη του πρωταθλήματος κατασκευαστών και ο Μίλνερ παραδέχτηκε ότι έπρεπε να βρεθεί μια λύση νωρίτερα, παρά αργότερα.
“Ο Άντριεν, ο Πιέρ και ο Γκας εξακολουθούν να μαθαίνουν», εξήγησε. «Φυσικά, μακροπρόθεσμα, έχουμε τρεις πολύ καλούς νέους οδηγούς και ελπίζουμε σε τρία ή τέσσερα χρόνια να είναι αυτοί που θα καλύψουν αυτή τη θέση. Όμως πρέπει να κάνουμε την αλλαγή άμεσα.
Δεν μπορούμε να τα παρατήσουμε – αν το κάνεις αυτό και ζεις απλώς με αυτό που έχεις, δεν πρόκειται ποτέ να λειτουργήσει. Είναι απλώς μια συνεχής σκέψη στο κεφάλι μου, ότι πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να προσπαθήσουμε και να το πετύχουμε. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν θα τα παρατήσω».
Η αλήθεια είναι πως το Puma Rally1 έχει αποδειχθεί πως είναι αυτοκίνητο για νίκες.
Στα χέρια του Λεμπ απογειώθηκε και η νίκη έμοιαζε εύκολη υπόθεση.
Εδώ βέβαια αναδεικνύεται και ένα άλλο τεράστιο θέμα.
Η έλλειψη οδηγών που μόνο τυχαία δεν έχει γίνει.
Ακόμα και να βρει η M-Sport τα χρήματα για να κλείσει έναν έμπειρο οδηγό, ποιος θα είναι αυτός; θα ξαναφέρουν στο WRC τον Λεμπ που έχει κρεμάσει ουσιαστικά τα γάντια του, ή μήπως τον Οζιέ;
Γιατί άλλον αυτή τη στιγμή διαθέσιμο δεν βλέπουμε, ούτε ξέρουμε πόσο διαθέσιμος είναι ο Μίκελσεν, που έχει ισχυρό συμβόλαιο με τη Skoda
Εκτός και αν κάνουν τη μεταγραφή για την επόμενη χρονιά με κάποιον από τους Έβανς, Τάνακ γιατί όχι και το Νεβίλ.
Το φετινό πρωτάθλημα έχει από ότι φαίνεται τελειώσει για την ομάδα της M-Sport, αυτό που θα ήθελαν σίγουρα είναι να κάνουν και άλλες νίκες…