Η Ford με τις επιλογές της δείχνει ότι επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στα SUV και στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Μοντέλα πιο σύγχρονα που καλύπτουν τις ανάγκες των αγοραστών, και φυσικά οχήματα με ρεύμα
Ετσι μετά τα Mondeo και Fiesta, άλλα δύο μοντέλα τη νέα χρονιά θα αποτελέσουν κομμάτι της ιστορίας.
Ο λόγος για τα πολυχρηστικά Galaxy και S-Max που πληρώνουν το κόστος για τις χαμηλές πωλήσεις των τελευταίων ετών.
Φυσικά δε «φταίνε» τα πολύχρηστικά της Ford, που προσφέρουν ανέσεις και ποιότητα, αλλά γενικά η κατηγορία των πολυχρηστικών που υποφέρει εδώ και χρόνια, καθώς οι καταναλωτές προσανατολίζονται όλο και περισσότερο στα SUV και στα crossover, αφού οι εταιρίες συνεχώς εμπλουτίζουν τη γκάμα τους με νέα μοντέλα.
Για την πτώση των πολυχρηστικών «μιλούν» οι αριθμοί που «λένε» τα εξής.
Από το 1996, που ξεκίνησε η καριέρα του Galaxy στην Ευρώπη, οι πωλήσεις βρίσκονται σύμφωνα με τα στοιχεία στις 820.000 μονάδες, ενώ για το S-Max που λανσαρίστηκε στην αγορά το 2006, οι πωλήσεις είναι γύρω στις 570.000 μονάδες.
Αλλά για να έχετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα, τα δεδομένα για το 2021 αναφέρουν για στο Galaxy 4.700 πωλήσεις και 7.400 για το S-Max, που είναι η πιο σπορ έκδοση μεταξύ των δύο πολυχρηστικών.
Η Ford τόνισε ότι οι παραγγελίες έχουν ήδη κλείσει και ότι από το εργοστάσιο στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευαστούν μόνο οι μονάδες που έχουν ήδη παραγγελθεί. Μετά από αυτό, το αντίο σε Galaxy και S-Max θα είναι οριστικό, την άνοιξη του 2023.
Και μέχρι το 2024 όπου αναμένονται τρία καινούργια μοντέλα της Ford, η γκάμα της εταιρίας διαθέτει τα Tourneo και Grand Tourneo Connect για όσους αναζητούν χώρους, για τους φίλους των εκδρομών τα επιτυχημένα στο ράλι των πωλήσεων SUV Puma και Kuga, το θηριώδες 7θέσιο Explorer καθώς και το μοναδικό Focus σε εκδόσεις hatchback, station-wagon και active με αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Και μέσα στα νέα μοντέλα που αναμένονται θα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Puma.