Μόνο ένας κινητήρας υπάρχει πλέον στην γκάμα του Ford Mustang σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή αγορά, όμως σε δύο εκδόσεις για να διαλέξει ο υποψήφιος αγοραστής.
Η Ford αποφάσισε να καταργήσει το υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο σύνολο των 2.3 λίτρων, το οποίο βλέπαμε στην έκδοση Mustang EcoBoost, λόγω των χαμηλών πωλήσεων που αυτό σημείωνε. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των πωλήσεων ήταν μόλις 15%.
Πρόκειται για ένα μοτέρ το οποίο μπήκε στο Mustang το 2014, όταν λανσαρίστηκε η έκτη και πιο πρόσφατη γενιά του μοντέλου. Ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο η Ford θέλησε να δημιουργήσει μία έκδοση του αυτοκινήτου η οποία θα ήταν πιο προσιτή. Ταυτόχρονα, θα ήταν και πιο φιλική στον οδηγό, καθώς αυτός ο κινητήρας έστελνε λιγότερη ισχύ στον πίσω άξονα συγκριτικά με το μεγάλο, V8 μοτέρ.
Ford: Πότε θα καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;
Συγκεκριμένα, η απόδοση του τετρακύλινδρου έφτανε τους 320 ίππους και τα 475 Nm ροπής. Το ίδιο σύνολο, αλλά με την ισχύ στους 350 ίππους, το βλέπαμε να δίνει κίνηση στο προηγούμενης γενιάς Focus RS, ενώ αργότερα πέρασε και στο Focus ST της τρέχουσας γενιάς, όμως με μειωμένη ισχύ στους 280 ίππους.
Η κατάργηση της έκδοσης Mustang EcoBoost σημαίνει ότι πλέον το αμερικανικό μοντέλο προσφέρεται μόνο με μία επιλογή κάτω από το καπό. Αυτή είναι ο V8 Κινητήρας των 5.0 λίτρων, του οποίου η ισχύς φτάνει τους 560 ίππους και τα 569 Nm ροπής.
Ωστόσο, αν και ο κινητήρας είναι ένας, ο υποψήφιος αγοραστής του Mustang μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις. Η μία είναι η γνωστή Mustang GT, δηλαδή εκείνη που χρησιμοποιεί από την αρχή το V8 σύνολο, όμως υπάρχει ακόμα μία. Αυτή είναι η Mustang Mach 1, δηλαδή μία ειδική έκδοση στην οποία ο κινητήρας αποδίδει 460 ίππους. Σκοπός είναι να αποτελέσει την κάπως πιο φιλική έκδοση του μοντέλου ενώ παράλληλα θέλει να μας θυμίσει την αντίστοιχη έκδοση Mustang Mach 1 η οποία παραγόταν από το 1969 μέχρι και το 1978.