Ποιο είναι το μεγαλύτερο άγχος με το οποίο θα βρεθεί αντιμέτωπος ο οδηγός ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου;
Μα φυσικά η διαχείριση της αποθηκευμένης ενέργειας στη μπαταρία ή πιο απλά η αυτονομία, καθώς όπως καταλαβαίνετε δε μπορείς να βρεις στη μέση του δρόμου πρίζα για να φορτίσεις σε περίπτωση που «μείνεις».
Σύμφωνα με τη Ford όμως το νέο ηλεκτροκίνητο Mustang Mach-E έχει προβλέψει, ώστε να υπολογίζει με απόλυτη ακρίβεια πόση απόσταση μπορεί να διανύσει με την εκάστοτε ενέργεια που διαθέτει. Παράλληλα εκτός από την αυτονομία προβάλλεται και η στιγμιαία κατανάλωση ενέργειας.
Έτσι ο οδηγός αισθάνεται μεγαλύτερη ασφάλεια ότι θα φτάσει στον προορισμό του, καθώς ξέρει πότε πρέπει να συνεχίσει τη διαδρομή του ή να κάνει στάση για φόρτιση.
Η εν λόγω λειτουργία του νέου Mustang Mach-E ονομάζεται “Intelligent Range”, ενώ προκειμένου να κάνει ακριβείς εκτιμήσεις αυτονομίας, αξιολογεί διάφορα δεδομένα που προέρχονται από πλήθος άλλων συνδεδεμένων ηλεκτροκίνητων Ford, το στυλ οδήγησης και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, καθώς η ζέστη και το κρύο παίζουν σημαντικό ρόλο.
Μέσω των δεδομένων στο μέλλον η αυτονομία θα γίνει ακόμα πιο ακριβής, καθώς θα συνεκτιμάται επίσης η κίνηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, η κλίση και το είδος των δρόμων, από τους οποίους θα περάσει το Mustang Mach-E.
Σε περίπτωση που υπάρξει αλλαγή της εκτιμώμενης αυτονομίας ο οδηγός θα δει το σχετικό μήνυμα στον πίνακα οργάνων, ενώ θα αναγράφεται και ο λόγος που υπήρξε μεταβολή.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Mustang Mach-E, ανάλογα με τη μπαταρία που θα διαθέτει, θα προσφέρει αυτονομία μέχρι και 600 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ είναι ένα από τα συνολικά 18 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2021.