Η αλήθεια είναι πως το πρώτο κύμα της ηλεκτροκίνησης δημιουργεί κάποιες επιφυλάξεις για το αν τα EVs μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τα συμβατικά οχήματα με θερμικούς κινητήρες στους τομείς της πρακτικότητας (φόρτωση, ρυμούλκηση κλπ), ώστε να μην νιώθουν οι χρήστες πως κάνουν παραχωρήσεις στις καθημερινές ανάγκες τους.
Ήδη, πολλοί κατασκευαστές, σπεύδουν να καλύψουν τις όποιες επιφυλάξεις και να «απαντήσουν» στις αυξημένες απαιτήσεις του κοινού.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Mustang Mach-E, αντικειμενικά ένα πολύ γρήγορο αμιγώς ηλεκτρικό -που, ως τέτοιο, ξέφυγε από το αυστηρώς σπορ στιλ της διαχρονικής κλασικής κουπέ έκδοσης-, το οποίο δεν σταματά να βελτιώνεται και να εξελίσσεται.
Μετά την πρόσφατη αύξηση της ικανότητας ρυμούλκησης στα 1.000 κιλά σε αρκετές εκδόσεις, τώρα όλες οι Mustang Mach-E έχουν εγκριθεί για φορτία οροφής έως και 75 κιλά.
Αυτό, όπως διατείνεται η εταιρία, σημαίνει ότι μπορείτε, πλέον, να μεταφέρετε καγιάκ για βόλτες στο ποτάμι, εξοπλισμό σκι για να διασχίζετε τις χιονισμένες πλαγιές ή απλά μία μπαγκαζιέρα οροφής για να μεγιστοποιήσετε τον αποθηκευτικό χώρο στις αποδράσεις σας. Συγκριτικά με ένα αεροπορικό πχ, ταξίδι, αυτό το όριο των 75 κιλών σας επιτρέπει άνετα να μεταφέρετε έως και τρεις βαλίτσες, χωρίς επιπλέον χρέωση στην περίπτωση που είστε λίγο παραπάνω από το όριο…
Μας πληροφορούν, εξ άλλου, ότι εκδόσεις του ηλεκτρικού pony της Ford με την προαιρετική, πανοραμική οροφή είναι επίσης πιστοποιημένα για τη μεταφορά φορτίων στην οροφή – έως 65 κιλά -, ενώ σε όλες οι εκδόσεις της Mustang Mach-E ο ψηφιακός οδηγός χρήστη του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας SYNC 4 θα μπορεί να αναβαθμίζεται στο πλαίσιο μιας μελλοντικής over-the-air ενημέρωσης του λογισμικού Ford Power-Up.
Τέλος, η Ford δηλώνει ότι προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τα οχήματα των πελατών της ώστε πάντα να οδηγούν την καλύτερη δυνατή έκδοση του Mustang Mach-E. Ευελπιστώντας ότι αυτές οι τελευταίες ενημερώσεις θα καταστήσουν τις αποδράσεις με το Mustang Mach-E ακόμα πιο επιθυμητές.