Όταν αναφερόμαστε σε Mustang, το μυαλό μας πηγαίνει στο πιο επιτυχημένο σπορ μοντέλο της Ford.
Γεννήθηκε στα μέσα της 10ετίας του ’60 και το 2019 παρουσίασε η εταιρία το άλλο Mustang, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Μόνο που το αμιγώς ηλεκτρικό Mustang έρχεται με 5 πόρτες και σαφώς πιο άνετο από το 2θέσιο βενζινοκίνητο Mustang.
Επιπλέον και για το ηλεκτροκίνητο Mustang κίνηση και στους δύο άξονες όπως το λευκό των φωτογραφιών με την μαύρη οροφή.
Και οι δυο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 351 ίππους με ροπή 580 Nm (μπαταρία 98,8 kWh) που παρά τα 2.300 κιλά -περίπου- τρελαίνει τα χρονόμετρα καθώς για την επιτάχυνση 0-100 σταματούν τα χρονόμετρα στα 5,8 δευτ. με την τελική ταχύτητα να ελέγχεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Είναι εντυπωσιακό το πως επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση.
Σε τρελαίνει στην κυριολεξία. Σαν βέλος «καταπίνει» τα χλμ., ευθύβολα λόγω της τετρακίνησης χωρίς να αλλάζετε ταχύτητες καθώς ως ηλεκτροκίνητο το κιβώτιο είναι μονής σχέσης.
Όμως οδηγώντας αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ακόμα και ένα βέλος όπως το Mustang Mach-E, o στόχος δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η απόλαυση πίσω από το τιμόνι κάτω από χαλαρές παραμέτρους.
Αυτή η ησυχία, η άνεση, το έξυπνο “one pedal” που δίνει τη δυνατότητα να οδηγείται το αμερικάνικo SUV μόνο με το πεντάλ γκαζιού,-επιτάχυνση, φρενάρισμα, φόρτιση- «γλιστρώντας» με τους τροχούς 19 ιντσών στη μουντή άσφαλτο με αναρτήσεις που φιλτράρουν τις κακοτεχνίες, με ακριβές τιμόνι, απολαμβάνοντας τον απίθανο ήχο από το υψηλής απόδοσης B&O Hi-Fi με τους εκλεκτούς επιβάτες να αισθάνονται όμορφα ταξιδεύοντας με ασφάλεια στην όποια διαδρομή.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα. Εκτός από το ψηφιακό καντράν, αυτό που συγκεντρώνει τα βλέμματα είναι η κάθετη οθόνη στυλ τάμπλετ 15,5 ιντσών SYNC 4, η οποία είναι εύκολη στη λειτουργία, με πλήθος ενδείξεων, ενώ απουσιάζει κάθε παραδοσιακό μπουτόν, ή διακόπτης.
Στη βάση της κονσόλας είναι ο περιστροφικός διακόπτης του κιβωτίου και στην πόρτα οι μνήμες για το κάθισμα.
Στυλ
Σχεδιαστικά ακολουθεί coupe γραμμή με τα πίσω φώτα να θυμίζουν το χαρακτηριστικό στυλ των Mustang.
Aπό πλευράς διαστάσεων σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4,712 χλστ./1.881 χλστ./1.597 χλστ. με 2.984 χλστ. σε μεταξόνιο, ενώ οδηγός και επιβάτες έχουν για τις αποσκευές τους 402 λίτρα και 100 κάτω από το μπροστινό καπό.
Ως SUV έχει και 147 χλστ, απόσταση από το έδαφος για ήπιες εξορμήσεις εκτός ασφάλτου.
Όσο για την αυτονομία η ένδειξη με την μπαταρία στο 99% ήταν στα 348 χλμ. Όμως επειδή η αυτονομία είναι συνάρτηση με τον τρόπο που οδηγείς, εάν δεν είστε επιθετικοί με το γκάζι (όπως εμείς) η αυτονομία μπορεί να καλύψει γύρω στα 440 χλμ. με κατανάλωση 22,6 kWh/100 χλμ.
Αμιγώς ηλεκτρικό το Mustang Mach-E έρχεται να καλύψει αγοραστές που ζητούν ανέσεις, gadget, τεχνολογία, ιπποδυνάμεις κάτω από ένα όνομα που θυμίζει μια από τις ξεχωριστές ιστορίες της αυτοκίνησης.
Οι τιμές στην έκδοση με τους 351 ίππους ξεκινούν από τα 76.178 ευρώ.