Ναι ξέρουμε τί θα πείτε, και εμείς αυτό είπαμε. Το Mustang πρέπει να είναι 5.000κ.εκ., να βρυχάται και να πηγαίνει στο πλάι. Ο διευθυντής της Ford στην Ελλάδα κος. Νοταράς στην αρχή της παρουσίασης μας διαβεβαίωσε πως το ηλεκτρικό Mustang Mach-E διαθέτει αυτούσιο το Mustang DNA και το νέο μοντέλο μπορεί να κάνει ό,τι έκανε, και κάτι παραπάνω. Ισχύει;
Πριν περάσουμε όμως στα της οδήγησης, ας δούμε τι εστί ηλεκτρικό mustang Mach-E
Ένα αντικειμενικά όμορφο αμάξωμα που αγγίζει τα 4.71 μέτρα, και με ένα έξυπνο παιχνίδι στα χρώματα, παρουσιάζει άκρως κουπέ αισθητική, χωρίς να κόβει τον παραμικρό χώρο από τους πίσω επιβάτες. Μεγάλο μπροστινό μέρος όπως αρμόζει στην σχεδιαστική ιστορία του, φουσκωτά φτερά, και τα πίσω (σήμα κατατεθέν) τριπλά κάθετα φώτα, έρχονται να δώσουν κύρος και εντυπωσιακές λεπτομέρειες στο σύνολο. Χειρολαβές δεν υπάρχουν, καθώς οι πόρτες ανοίγουν από ένα κουμπί στις κολόνες, ενώ δεν λείπουν και οι απαραίτητες νευρώσεις σε όλο το αμάξωμα.
Εσωτερικό με τεράστια οθόνη 15.5 ιντσών και χώροι για 5 ενήλικες
Η εσωτερική διακόσμηση του νέου και 100% ηλεκτρικού Mustang Mach-E χαρακτηρίζεται σίγουρα ποιοτική και ακόμα πιο σίγουρα hi-tech. Μία τεράστια κάθετη οθόνη αφής 15.5 ιντσών δεσπόζει κυρίαρχα στην μέση του ταμπλό και εκτός των άλλων λειτουργιών της, συνεργάζεται άψογα με το 4ης γενιάς σύστημα πολυμέσων της Ford. Για πρακτικούς λόγους υπάρχει μόνο ένας φυσικός περιστροφικό διακόπτης, υπεύθυνος για την ένταση της μουσικής. Παράλληλα, συναντάμε εντυπωσιακούς χώρους που θα φιλοξενήσουν έως και 5 ενήλικες χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό, ενώ το πορτ-παγκαζ διαθέτει έξυπνη εταζέρα και χωρητικότητα από 402 λτ. έως και 1.420 λτ. με αναδίπλωση καθισμάτων. Κάτω από το καπό τώρα υπάρχει ο Frunk (Front_Trunk) ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων.
Διαθέσιμοι κινητήρες
Το νέο Mustang είναι η αρχή της εξηλεκτρισμένης σπορ εποχής της Ford. Διατίθεται τόσο σε πισωκίνητες εκδόσεις, όσο και σε 4κίνητες, με μπαταρίας είτε 75 kWh είτε 98 kWh και ιπποδυνάμεις από 269 έως και 351 ίππους. Πιο αναλυτικά:
- Mε πίσω κίνηση μπαταρία 75 kWh απόδοσης 269 ίππων με αυτονομία 470 χλμ. τιμή με επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 51.587 ευρώ.
- Με πίσω κίνηση με μπαταρία 98 kWh 294 ίππων με αυτονομία 610 χλμ. από 62.959 ευρώ.
- Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 75 kWh 269 ίππων και αυτονομία 410 ίππων από 63.474 ευρώ.
- Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 98 kWh 351 ίππων με αυτονομία 540 χλμ. τιμή από 68.712 ευρώ.
Οδηγώντας το απόλυτο sport ηλεκτρικό SUV
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, περάσαμε συνολικά 2 ώρες πίσω από το τιμόνι του νέου Mustang Mach-Ε, παίρνοντας μια πρώτη, καλή γεύση. Ένα καλοστημένο και άνετο SUV που διατηρεί στο 100% το sport DNA του και μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ορέξεις σου. Δοκιμάσαμε την 4κίνητη έκδοση με τους 351 ίππους όπου βυθίζοντα το πεντάλ κολλάς στο κάθισμα και αφήνοντας το, το αυτοκίνητο φρενάρει και μαζεύει ασταμάτητα ενέργεια. Τα 2.100 κιλά πραγματικά δεν φαίνονται στιγμή, καθώς το τιμόνι ακούει άψογα και το σύνολο στρίβει πολύ καλύτερα από όσο περιμένει κανείς. Με 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης έχει πάντα αυτό που θες, αλλά και τον ανάλογο τεχνητό ήχο που δεν είναι καθόλου άσχημος. Πάτημα γερό, αναρτήσεις τόσο σφικτές όσο χρειάζεται, ενώ το πίσω μέρος είναι πρόθυμο να γράψει την δική του γραμμή εάν ο οδηγός έχει όρεξη.
Τα 5 κορυφαία σημεία του νέου Ford Mustang Mach-E
- Αντί για κλειδί μπορείς να χρησιμοποιείς το κινητό σου ή να πληκτρολογείς το pin σου στην κολόνα του οδηγού και να ξεκλειδώσει το αμάξι.
- Επειδή φρενάρει αφήνοντας το γκάζι, η κατανάλωση είναι σχεδόν πάντα η ίδια ( 17.5kWh) και η αυτονομία παραμένει εντυπωσιακά μεγάλη.
- Το κόστος Service είναι 98 ευρώ ανά 2 χρόνια.
- Τα B&O ηχεία είναι μέρος του ταμπλό και είναι από την βασική έκδοση με απίθανο ήχο.
- Με την εφαρμογή Ford Pass μπορείς να κάνεις τα πάντα στο αμάξι, αλλά και να κανονίσεις πού θα το φορτίσεις, πόσο και τί θα πληρώσεις.