H Ford καινοτομεί στην κατηγορία των pickup, παρουσιάζονταν για πρώτη φορά το Ranger με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η εταιρεία με το μπλε οβάλ έμβλημα σας συστήνει λοιπόν το νέο Ranger Plug-in Hybrid, το οποίο θα συνδυάζει βενζινοκινητήρα EcoBoost 2.3 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα και επαναφορτιζόμενη μπαταρία που υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 χλμ. Έτσι οι επαγγελματίες οδηγοί θα αποκτήσουν ευκολότερη πρόσβαση σε κέντρα πόλεων, όπου ισχύουν ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Το πρώτο Ford Ranger που παρέχει ρεύμα για ηλεκτρικά εργαλεία
Επίσης θα τους δοθεί ένα νέο «εργαλείο», το οποίο η Ford ονομάζει “Pro Power Onboard” καθώς επιτρέπει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος μέσω πριζών που βρίσκονται εγκατεστημένες στην καρότσα και στην καμπίνα του νέου Ranger Plug-in Hybrid. Αυτό θα βοηθήσει ιδιαίτερα όταν πρέπει να χρησιμοποιηθούν ηλεκτρικά εργαλεία σε εξωτερικές ή απομακρυσμένες τοποθεσίες, καταργώντας τις μπαλαντέζες.
Έτσι οι θορυβώδεις, ογκώδεις και βαριές γεννήτριες θα μένουν στο κατάστημα, αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο φόρτωσης στην καρότσα για άλλα εργαλεία και εξοπλισμό. Μάλιστα τα προφίλ οδήγησης στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας του νέου Ranger Plug-in Hybrid θα επιτρέπουν στον οδηγό να αποφασίσει πώς και πότε θα χρησιμοποιήσει την ενέργεια της μπαταρίας.
Παράλληλα, όπως και στα υπόλοιπα Ranger, η plug-in υβριδική έκδοση θα διατηρεί την ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα, 3.500 κιλών. Προς το παρόν όμως η Ford δεν αποκαλύπτει περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Ranger Plug-in Hybrid, ενώ η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει προς το τέλος του 2024 και οι πρώτες παραδόσεις του αναμένονται αρχές του 2025.
Πάντως από τη φαρέτρα του δε θα απουσιάζει η τετρακίνηση, τα προγράμματα οδήγησης, ούτε τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού. Όπως επισημαίνει η Ford το νέο Ranger Plug-in Hybrid θα βοηθήσει τους πελάτες της να προχωρήσουν στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και περισσότερες δυνατότητες από ποτέ, διατηρώντας παράλληλα το pickup της στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και στην κορυφή της κατηγορίας του.