Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται πιο δημοφιλή, τόσο εκείνα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χάνουν έδαφος. Μεγαλύτερο κίνδυνο διατρέχουν οι πολυκύλινδροι κινητήρες με αυξημένους κυβισμούς, όπως είναι οι V8 που χρησιμοποιεί η Ford στα μοντέλα της.
Θέλοντας να παύσει τις ανησυχίες σχετικά με το μέλλον των εν λόγω συνόλων, ο Κουμάρ Γκαλότρα, αντιπρόεδρος της εταιρείας και πρόεδρος του τμήματος Βόρειας Αμερικής, δήλωσε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια απόφαση για κατάργησή τους.
Βέβαια, είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα έρθει αυτή η απόφαση. Ωστόσο, ο Γκαλότρα δήλωσε ότι δεν μπορεί να κάνει πρόβλεψη σχετικά με τον χρονικό ορίζοντα. Όπως είπε χαρακτηριστικά, η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, στους ηλεκτρικούς γίνεται αυτή τη στιγμή. Όμως, ο ρυθμός με τον οποίο θα γίνει εξαρτάται από τόσο πολλές παραμέτρους. Μεταξύ αυτών είναι η τιμή των μπαταριών, το κόστος των καυσίμων, αλλά και οι διάφοροι κανονισμοί όπως οι νόρμες ρύπων που θεσπίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Για όλους τους παραπάνω λόγους, ο Γκαλότρα είπε ότι κανένας δεν μπορεί να κάνει ακριβή και πετυχημένη πρόβλεψη, σχετικά με το πότε τα ηλεκτρικά θα γίνουν κυρίαρχα.
Αυτή τη στιγμή η Ford διαθέτει έξι V8 σύνολα στην γκάμα της. Πρόκειται για τον 5.0 λίτρων Coyote V8, τον 6.2 λίτρων Boss V8, τον 7.3 λίτρων Godzilla V8, τον 5.2 λίτρων Voodoo V8, τον 5.2 λίτρων Predator V8 που χρησιμοποιεί κομπρέσορα και τον 6.7 λίτρων Power Stroke Scorpion V8.