Σημαντικές αποφάσεις για την ευρωπαϊκή της πορεία ανακοίνωσε η Ford παρουσιάζοντας ένα μακροπρόθεσμο πλάνο.
Η εταιρεία με το μπλε οβάλ έμβλημα λοιπόν προχωρά δυναμικά στον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας οχημάτων που προσφέρει στη Γηραιά Ήπειρο. Αναλυτικότερα η Ford δεσμεύτηκε ότι μέχρι τα μέσα του 2026 όλα τα επιβατικά της οχήματα θα είναι ικανά να εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους.
Πώς θα γίνει αυτό; Μέσα από αμιγώς ηλεκτροκίνητες ή plug-in υβριδικές εκδόσεις. Ωστόσο, από το 2030 όλα τα επιβατικά της μοντέλα θα είναι μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητα, επομένως θα καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Υπενθυμίζουμε ότι αυτή τη στιγμή το μοναδικό αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στη γκάμα της Ford είναι το Mustang Mach-E. Βέβαια πολλά άλλα μοντέλα της διατίθενται ήδη με υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.
Ford Puma-Fiesta: Πώς βελτιώνουν το ήπιο υβριδικό σύστημα;
Σχετικά τώρα με τα επαγγελματικά οχήματα της Ford. Από το 2024 θα μπορούν και αυτά να εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα, επίσης μέσα από αμιγώς ηλεκτροκίνητες ή plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Επίσης η Ford εκτιμά ότι τα δύο τρίτα από τις πωλήσεις επαγγελματικών της οχημάτων θα αφορούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα ή plug-in υβριδικά μέχρι το 2030. Σημειώνεται ότι μέχρι το 2024, τα μοντέλα Transit και Tourneo θα προσφέρονται με plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, παράλληλα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Φυσικά για να πετύχει τους παραπάνω φιλόδοξους στόχους της η Ford θα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Για την ακρίβεια θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στην Κολωνία της Γερμανίας, το οποίο θα αναλάβει την παραγωγή εξηλεκτρισμένων οχημάτων, ενώ θα ονομαστεί “Ford Cologne Electrification Center”.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι εκεί θα κατασκευάζεται από το 2023 ένα ηλεκτροκίνητο επιβατικό μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον εξετάζεται ακόμα ένα ηλεκτροκίνητο όχημα για τη γραμμή παραγωγής του συγκεκριμένου εργοστασίου.