Η Ford χτες αποκάλυψε το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Puma Gen-E, αλλά και το που θα παράγεται η προηγμένη ηλεκτρική του μονάδα.
Η κατασκευή του νέου Puma Gen-E θα γίνεται από την Ford Otosan στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, ωστόσο οι ηλεκτρικές του μονάδες θα έρχονται από τις εγκαταστάσεις της Ford στο Halewood της Βρετανίας.
Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρεία το εν λόγω εργοστάσιο έχει πλέον ετήσια ικανότητα παραγωγής 420.000 μονάδων eDrive, ενώ θα παίξει καθοριστικό ρόλο στους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει η Ford για την ηλεκτροκίνηση.
Με ιστορία 60 ετών το εργοστάσιο στο Halewood είναι το πρώτο εργοστάσιο κατασκευής εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στην Ευρώπη. Διαθέτει τεχνολογία αιχμής μετά την επένδυση 380 εκατομμυρίων λιρών (458.694.200 ευρώ) για τη μετατροπή του από εργοστάσιο κατασκευής συστημάτων κίνησης σε μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής.
Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Puma Gen-E διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 168 ίππων (123,5 kW) και 290 Nm ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι 43 kWh, με την Ford να μας πληροφορεί όμως ότι με μια πλήρη φόρτιση εξασφαλίζει στο νέο Puma Gen-E αυτονομία 376 χλμ., ενώ σε αστικό περιβάλλον μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 523 χλμ.
Εκτός από το νέο Puma Gen-E οι ηλεκτρικές μονάδες που παράγονται Halewood θα βρίσκουν πεδίο εφαρμογής και στο Transit Custom. Μέχρι το 2025, η ευρωπαϊκή γκάμα της Ford θα περιέχει συνολικά εννέα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα είναι τα επιβατικά Puma Gen-E, Explorer, Capri, Mustang Mach-E και E-Tourneo Courier, καθώς και τα επαγγελματικά E-Transit, E-Transit Courier, E-Transit Custom και E-Tourneo Custom της Ford Pro.