H Ford κάνει ακόμα πιο ελκυστικό το Puma στην εγχώρια αγορά, καθώς πλέον διατίθεται με οικονομικά προνόμια και ετοιμοπαράδοτο.
Υπενθυμίζουμε ότι πριν λίγες μέρες έκανε απόβαση στην Ελλάδα το σημαντικά αναβαθμισμένο Puma, για τις αλλαγές και τις τιμές του οποίου σας έχουμε ήδη ενημερώσει. Ωστόσο μπορείτε να επωφεληθείτε από την «αλλαγή σκυτάλης», καθώς η μπλε οβάλ εταιρεία διαθέτει απόθεμα του προ-ανανέωσης Puma, στις εξοπλιστικές εκδόσεις Titanium, ST-Line και ST-Line X.
Ford Puma: Με προκαταβολή 4.799 ευρώ
Μάλιστα το Puma προσφέρεται με το νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Value, με προκαταβολή που ξεκινάει από 4.799 ευρώ και συνδυάζεται με σταθερό προνομιακό ονομαστικό επιτόκιο 2,99% (πλέον εισφοράς 0,6% του Ν.128/1975). Η ευέλικτη περίοδος αποπληρωμής της υπόλοιπης αξίας του αυτοκινήτου έχει διάρκεια από 12 έως και 60 μήνες.
Σημειώνεται ακόμα ότι στην εν λόγω προσφορά περιλαμβάνεται επίσης η εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών Ford Protect, καθώς και χρηματικό όφελος ύψους 1.000 ευρώ. Πιο εύκολα από ποτέ μπορείτε να αποκτήσετε το Puma, τροφοδοτούμενο από τον αποδοτικό 1.0 λίτρου EcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων (όπως το γκρι των φωτογραφιών) ή στην ισχυρότερη εκδοχή των 155 ίππων.
Ford Puma: Ήπιο υβριδικό με μηχανικό κιβώτιο
Ο εν λόγω τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας συνοδεύεται από το στάνταρ ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Στην προκειμένη περίπτωση συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο μας κέρδισε για τα άψογα και ακριβέστατα κουμπώματα που προσφέρει ο λεβιές του, ενώ η σχετικά σφιχτή του κλιμάκωση κρατάει διαρκώς ψυχωμένο το μοτέρ. Αν τώρα δε σας γοητεύει τόσο η συμμετοχική, αλλά η άνετη οδήγηση μπορείτε να επιλέξετε το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift με 7 σχέσεις.
Σε κάθε περίπτωση πάντως ο οδηγός αντιλαμβάνεται το σπορ DNA που έχει μεταλαμπαδευτεί στο συμβατικό Puma από το αγωνιστικό Puma Rally1, το οποίο οδηγούν φέτος οι Φορμό-Κορία και Μάνστερ-Λούκα στο WRC.
O οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του Ford Puma προσαρμόζεται ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα (Eco, Normal, Sport, Trail και Slippery). Το σύστημα διεύθυνσης διακρίνεται για την ακρίβεια του, ενώ παντρεύεται με το στιβαρό πλαίσιο και την ραφιναρισμένη ανάρτηση, η οποία αν και λίγο σκληρή, δεν προκαλεί έντονες αναταράξεις. Αντιθέτως συμβάλει στη συγκράτηση του αμαξώματος στις στροφές και αναδεικνύει περισσότερο το δυναμισμό του Puma.
Παρά την απόσταση 166 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος, στον ανοιχτό δρόμο το Puma παραμένει σταθερό και με χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο (αρκετά καλή δουλειά έχει γίνει και στην ηχομόνωση της καμπίνας). Για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτούνται 9,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 191 χλμ./ώρα (9,0 δευτ. και 205 χλμ./ώρα στην ισχυρότερη έκδοση των 155 ίππων).Ακόμα και υπό πίεση, η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 8,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ με λιγότερο βαρύ δεξί πόδι μπορείς να πετύχεις ακόμα καλύτερα νούμερα.
Η σπορτίφ έκδοση ST-Line δηλώνει την παρουσία της με το σχετικό λογότυπο στα εμπρός φτερά, τις δίχρωμες 18αρες ζάντες, την επιχρωμιωμένη εξάτμιση, τους προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση και τα τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ.
Στο εσωτερικό τώρα βάζει την υπογραφή της με άφθονες κόκκινες ραφές και αλουμινένιο λεβιέ ταχυτήτων. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η λεπτή οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων SYNC 3. Ηigh-tech νότα αποτελεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών.
Ειδική μνεία αξίζει στο Ford MegaBox που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ (401 λίτρων), στο διαμέρισμα όπου παραδοσιακά φιλοξενείται η ρεζέρβα. Προσφέρει ένα βαθύ αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων. Με πλάτος 764 χλστ., μήκος 753 χλστ. και βάθος 306 χλστ., το Ford MegaBox μπορεί να φιλοξενεί μη σταθερά αντικείμενα ύψους έως 115 εκ.
Χωρίς αμφιβολία λοιπόν, είναι η καλύτερη περίοδος να αποκτήσετε το Puma που επιθυμείτε, ενώ με τον 1.0 EcoBoost των 125 ίππων και το μηχανικό 6αρι κιβώτιο, στην εξοπλιστική έκδοση Titanium, κοστίζει 24.995 ευρώ.