Το πρόσφατα ανανεωμένο Ford Puma ST έχει στη φαρέτρα του ήπιο υβριδικό σύστημα, για λόγους απόδοσης, διατηρώντας όμως τον οδηγοκεντρικό και σπορ χαρακτήρα του.
Μια έξτρα νότα δυναμισμού στο Puma ST έρχεται να προσθέσει ο βρετανικός βελτιωτικός οίκος Milltek Sport, ο οποίος ιδρύθηκε το 1983 και ειδικεύεται στα συστήματα εξατμίσεων. Ακολουθώντας όμως το ρεύμα της εποχής ο βελτιωτικός οίκος Milltek Sport αναπτύσσει πλέον ειδικά συστήματα εξατμίσεων και για εξηλεκτρισμένα μοντέλα (ήπια υβριδικά, υβριδικά και plug-in υβριδικά).
Ο στόχος στα εν λόγω οχήματα δεν είναι η εξάτμιση να παράγει διαρκώς έναν πιο δυνατό και μπάσο ήχο σε κάθε βύθισμα του δεξιού πεντάλ. Η Milltek Sport λοιπόν προσπαθεί να ελαχιστοποιήσει το θόρυβο κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική λειτουργία στην ενεργοποίηση του θερμικού κινητήρα, διατηρώντας τον ταυτόχρονα διακριτικό στις χαμηλές και λίγο πιο έντονο στις υψηλές στροφές του κινητήρα.
Η «χρυσή τομή» βρέθηκε στην εξάτμιση που δημιούργησε για το Puma ST, όπως θα ακούσετε στο παρακάτω βίντεο. Παρατηρήστε επίσης ότι η διπλή εξάτμιση είναι μεγαλύτερη, ενώ έχει κατασκευαστεί από πολύ ανθεκτικό ανοξείδωτο χάλυβα. Υπενθυμίζουμε ότι το Puma ST τροφοδοτείται από τον 1.0 EcoBoost βενζινοκινητήρα των 170 ίππων, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο Powershift.
Προφανώς το Puma δεν επιλέχτηκε τυχαία, καθώς είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Βρετανία. Εκτός από το Ford Puma ST η Milltek Sport ανάπτυξε ειδική εξάτμιση και για το plug-in υβριδικό Cupra Formentor με τον κινητήρα 1.4 TSi e-Hybrid, ενώ στα σκαριά βρίσκεται εξάτμιση και για το plug-in υβριδικό Range Rover Sport P460e.
Τέλος, η Milltek Sport σημειώνει ότι τα υβριδικά μοντέλα απαιτούν επίσης ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση της θερμότητας από τυχόν γειτονικές μπαταρίες.