Το Puma είναι το μοντέλο με το οποίο η Ford μέσω της ομάδας M-Sport συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που στην κορυφαία κατηγορία των ράλι, την Rally1, ο θερμικός κινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 100 kW.
Υβριδικό είναι και το Puma των φωτογραφιών. Βέβαια μόνο στο όνομα είναι ίδιο με αυτό που οδηγούν οι Μπριν, Φορμό, Λουμπε, Γκρινσμιθ στο WRC.
To μπλε των φωτογραφιών φέρει 3κύλινδρο μοτέρ ενός λίτρου 125 ίππων που συνδυάζεται με 48Volt ηλεκτρογεννήτρια 11,5 kW.
To κιβώτιο είναι αυτόματο 7 σχέσεων.
Με απόσταση από το έδαφος 160 χλστ. το Puma μπορεί να σας πάει και πιο πέρα από εκεί που τελειώνει η άσφαλτος, γιατί εκτός των άλλων η έλλειψη προβόλων είναι ένα ατού στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Αναφερόμαστε σε ήπιες διαδρομές καθώς το Puma μπορεί να είναι μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία των SUV, δεν είναι όμως 4κίνητο.
Η έλλειψη προβόλων προσθέτει και στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, με το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης.
Είναι ιδιαίτερα σταθερό και χαρίζει σπορτιφ αύρα στον οδηγό του.
Το «μοτεράκι», το πολυβραβευμένο τεχνολογίας EcoBoost με τα 200 Nm ροπής από τα 1.750 Nm ροπής με τέσσερα οδηγικά προγράμματα, όσο πατάς γκάζι ανεβάζει στροφές, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 7,9 λίτρα/100 χλμ. με 187 χλμ./ώρα η τελική ταχύτητα, 10,2 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, με εκπομπές σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLPT μεταξύ 124-132 γρ./χλμ.
Το Puma προσφέρει καλή περιμετρική ορατότητα, ο οδηγός κάθεται ψηλά έχοντας μπροστά του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και στο κέντρο του ταμπλό την οθόνη ψυχαγωγίας 8 ιντσών.
Το χειρόφρενο είναι ο παραδοσιακός μοχλός.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 402 λίτρα σε εντελώς τετράγωνο σχήμα για μέγιστη εκμετάλλευση.
Κάτω όμως από τη μοκέτα βρίσκεται το «μυστικό» που δεν είναι άλλο από τα 80 λίτρα του megabox όπου μπορείτε να μεταφέρετε-λόγω εποχής- παγωμένες μπύρες, αναψυκτικά-κρασιά- καθώς διαθέτει τάπα αποστράγγισης, για να «φύγουν» τα νερά, ή ρούχα και μπότες λασπωμένα εάν παρακολουθήσετε κάποιο βροχερό ράλι.
Βέβαια με το megabox δεν υπάρχει χώρος για ρεζέρβα, πλέον του κιτ ελαστικού.
Με άρωμα λοιπόν WRC το Puma ST Line είναι και ετοιμοπαράδοτο σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 27.700 ευρώ για την υβριδική έκδοση και με το αυτόματο κιβώτιο.
Διαβάστε ακόμα
.