Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, κάτι που πηγαίνει πίσω την παραγωγή.
Ωστόσο η Ford ανακοίνωσε ότι τα εργοστάσια της στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα αυξήσουν τη παραγωγική τους διαδικασία, ώστε να καλύψουν τη μεγάλη ζήτηση για τα δημοφιλή της μοντέλα.
Αναλυτικότερα, η Ford σκοπεύει να «πατήσει γκάζι» στην παραγωγή των Mustang Mach-E, F-150 Lightning, Bronco Sport και Maverick, για τα οποία καταγράφεται υψηλό αγοραστικό ενδιαφέρον με την έναρξη του νέου έτους.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η Ford μέχρι το Φεβρουάριο ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην τεράστια αγορά της Αμερικής, ενώ κρατάει τα σκήπτρα στις δημοφιλείς κατηγορίες των pickup και των SUV. Το Φεβρουάριο, το μερίδιο αγοράς της Ford στις Η.Π.Α αυξήθηκε κατά +1,4% φτάνοντας στο 13,3%, λόγω ανόδου πωλήσεων κατά +21,9%.
Από αυτήν την εβδομάδα εντατικοποιείται η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Mustang Mach-E. Οι αλλαγές στο εργοστάσιο θα επιτρέψουν στη Ford να διπλασιάσει σχεδόν την ωριαία παραγωγή του με στόχο τις 210.000 μονάδες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Αξίζει να αναφέρουμε ότι χάρη στο Mustang Mach-E η Ford κατέκτησε το 2022 στην Αμερική τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.
Αύξηση παραγωγής πάνω από 80.000 μονάδες φέτος έχει προγραμματιστεί για το Bronco Sport και το Maverick, ώστε να καλυφτεί η μεγάλη ζήτηση τους σε Βόρεια και Νότια Αμερική. Το 2022 η Ford στην Αμερική πούλησε συνολικά 777.770 SUV καταγράφοντας άνοδο +4,6%, με το Bronco να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Σημειώνεται ακόμα ότι πέρυσι το Maverick ήταν πρώτο στις πωλήσεις των μικρών pickup.
Στο Μίσιγκαν, η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου pickup F-150 Lightning πρόκειται να τριπλασιαστεί φέτος, στοχεύοντας στις 150.000 μονάδες μέχρι το τέλος του 2023. Συνολικά, για την αύξηση παραγωγής του F-150 Lightning, η Ford επενδύει 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρία εργοστάσια στο Μίσιγκαν. Η παραγωγή του F-150 Lightning θα επανεκκινήσει στις 13 Μαρτίου, καθώς διακόπηκε πριν μερικές εβδομάδες, ώστε η Ford να ερευνήσει ένα πιθανό πρόβλημα με τη μπαταρία του.
Με περισσότερο εργατικό δυναμικό (1.100 επιπλέον θέσεις) και επένδυση 95 εκατομμυρίων δολαρίων στο εργοστάσιο του Κάνσας, η Ford στοχεύει σε ετήσια αύξηση παραγωγής 38.000 μονάδων των Transit και E-Transit. Τέλος, η Ford εξετάζει τρόπους για να αυξήσει την παραγωγή στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Ντίαρμπορν του Μίσιγκαν, όπου κατασκευάζονται τα F-150 και F-150 PowerBoost.