Από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησαν οι φήμες ότι η εταιρία με τα ενεργειακά ποτά πρόκειται να διακόψει τη συνεργασία της με την M-Sport Ford στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Και έγιναν ακόμα πιο έντονες όταν άρχισαν τα σενάρια περι μεταγραφής του Fourmaux στη Hyundai (που ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση), που έδωσε τέσσερις εμφανίσεις της ομάδας σε βάθρο.
Μεταξύ των πολλών πονοκεφάλων που περιπλέκουν τη ζωή στο Cockermouth, έδρα της M-Sport, αυτή η περαιτέρω απώλεια που κινδυνεύει να υλοποιηθεί, είναι ένα πολύ σκληρό πλήγμα για έναν ήδη πολύ περιορισμένο προϋπολογισμό που έχει η βρετανική ομάδα.
Αυτή τη φορά ο Malcolm Wilson θα πρέπει να επιδείξει όλες τις διπλωματικές του ικανότητες για να αποφύγει μια ρήξη με τον κόσμο του WRC, δεδομένου ότι στο πρόγραμμα Ford Performance υπογραμμίζεται με τέσσερα Ford Raptor T1+ της M-Sport με τους Sainz, Guthrie, Roma και Ekstrom, για το Ντακάρ, που έχουν ως κύριο χορηγό τον αυστριακό κατασκευαστή ενεργειακών ποτών, που συνδέεται όλο και περισσότερο με τον οίκο του μπλε οβάλ, ξεκινώντας από τη Formula 1.
Σε λίγε ημέρες με το ράλι Ιαπωνίας το φετινό πρωτάθλημα ολοκληρώνεται και σε λίγες εβδομάδες μετά ξεκινάει η προετοιμασία για το ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του WRC για το 2025.