To βιβλίο των παραγγελιών άνοιξε η Ford στην Ευρώπη για το νέο Mustang, το οποίο πλέον βρίσκεται στην έβδομη γενιά του.
Η Ford επέλεξε την εξελικτική οδό για το αμάξωμα του νέου Mustang, ώστε να μην αλλοιώσει τη διάσημη και διαχρονική σιλουέτα του εμβληματικού muscle car. Εξακολουθεί να προσφέρεται με coupe και convertible αμάξωμα. Σημεία αναφοράς αποτελούν τα πίσω φαρδύτερα φτερά, οι κομψότεροι Led εμπρός προβολείς, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν τις τρεις «ράβδους» τους.
Στο Mustang GT οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, ο πίσω διαχύτης επανασχεδιασμένος, διαφοροποιείται το εμπρός splitter και προστέθηκαν αεραγωγοί στο καπό. Η παλέτα για το αμάξωμα του Mustang περιέχει 12 αποχρώσεις, εκ των οποίων οι τρεις καινούργιες “Blue Ember”, “Vapor Blue” και “Yellow Splash”. Παράλληλα πατάει σε 19αρες ζάντες που έχουν δυο διαφορετικά σχέδια, ενώ από πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες ή μαύρες δαγκάνες φρένων της Brembo.
Το πακέτο “Bronze Design” φέρνει χάλκινο χρώμα στις ζάντες και στα λογότυπα, ενώ το πακέτο “Performance” περιέχει διαφορικό Torsen, φρένα Brembo με δίσκους διαμέτρου 390 χλστ. μπροστά και 355 χλστ. πίσω, φαρδύτερους τροχούς και ελαστικά, προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide, καθίσματα Recaro και ενεργή εξάτμιση.
Κάτω από το καπό ένα νέο κάλυμμα κινητήρα, μια μαύρη μπάρα θόλων, ένα επανασχεδιασμένο σήμα, καθώς και οι πιο προσεγμένες καλωδιώσεις και σωληνώσεις καυσίμου και φρένων, συμβάλλουν στη βελτίωση της αισθητικής του χώρου στον οποίο φιλοξενείται η καρδιά της νέας Mustang.
Στο νέο Mustang Convertible η πλήρως επενδεδυμένη και μονωμένη υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα απλό άγγιγμα και με την απαγκίστρωση της σχετικής κεντρικής ασφάλειας.
Ford Mustnag: Οδηγοκεντρικό το εσωτερικό
Πιο βαθιά έβαλε η Ford το «νυστέρι» στο εσωτερικό του νέου Mustang, το οποίο είναι σαφώς πιο σύγχρονο και οδηγοκεντρικό. Πίσω από το νέο δερμάτινο τιμόνι με την επίπεδη βάση, την παχιά στεφάνη και το σαγρέ μοτίβο βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,4 ιντσών, οι ενδείξεις του οποίου είναι προσαρμοζόμενες ανάλογα με τον επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων επικοινωνεί με την κεντρική οθόνη αφής των 13,2 ιντσών που είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Τα περισσότερα φυσικά κουμπιά και οι διακόπτες έχουν «απορροφηθεί» από την κεντρική οθόνη αφής, απελευθερώνοντας χώρο για στην κεντρική κονσόλα για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, ενώ όσα έχουν απομείνει στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα είναι εύκολα προσβάσιμα.
Αναβαθμισμένη περιγράφεται η ποιότητα των υλικών, καθώς μαλακό πλαστικό χρησιμοποιείται πλέον στο τμήμα του πίνακα οργάνων και στα πάνελ των θυρών. Έμφαση έχει δοθεί στη συνδεσιμότητα, καθώς το σύστημα πολυμέσων SYNC 4 είναι πλήρως συμβατό με το Apple CarPlay και το Android Auto, όπως και με την εφαρμογή FordPass, ενώ υπάρχει επιφάνεια για επαγωγική φόρτιση του smartphone. Μέσω ασύρματων ενημερώσεων θα αναβαθμίζεται τακτικά το λογισμικό του Μustang.
Πίσω από το τιμόνι τοποθετήθηκαν θύρες USB για εργονομία, ώστε να μην εμποδίζουν καλώδια, όταν για παράδειγμα χρησιμοποιούνται εξωτερικές συσκευές, όπως κάμερα παρακολούθησης του δρόμου. Για τους λάτρεις της μουσικής το ηχοσύστημα της B&O προσφέρει 12 ηχεία και subwoofer, ενώ όσοι θέλουν τα ντεσιμπέλ να ανεβαίνουν όταν πατούν το γκάζι η τεχνολογία “Electronic Sound Enhancement” ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα στην καμπίνα.
Το Ford Mustang Dark Horse των 454 ίππων
Το νέο Mustang Dark Horse τροφοδοτείται από μια ισχυρότερη έκδοση του V8 κινητήρα διαθέτοντας νέους εκκεντροφόρους και μοναδικές ρυθμίσεις, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση 454 ίππων και ροπή 540 Nm. Διατίθεται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της TREMEC με επιλογέα από τιτάνιο που έχει κατασκευαστεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Εναλλακτικά, διατίθεται με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι. Η λειτουργία flat-shift επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει χειροκίνητα τις ταχύτητες χωρίς να σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, ώστε η παροχή ισχύος να «αποκαθίσταται» σε κάθε αλλαγή όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Το Performance Package περιλαμβάνει επίσης μια μοναδική ρύθμιση πλαισίου, μεγαλύτερες πίσω αντιστρεπτικές δοκούς, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, 6-πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός με δίσκους 390 χλστ. μπάρα θόλων εμπρός, πίσω μπάρα σχήματος «K», ζάντες διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (19 x 9 ιντσών εμπρός και 19 x 9,5 ιντσών πίσω) και ελαστικά Pirelli P Zero PZ4. Η μοναδική ρύθμιση της ενεργής ανάρτησης MagneRide είναι στάνταρ για βελτιστοποιημένη απόδοση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.
Τo Ford Mustang GT
Κάτω από το μακρύ καπό του νέου Mustang GT συναντάμε τον αναβαθμισμένο V8 κινητήρα 5.0 λίτρων τέταρτης γενιάς, ο οποίος παράγει 446 ίππους και 540 Νm ροπής. Συνεργάζεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή χειροκίνητο 6 σχέσεων. Τα Drive Modes που διατίθενται είναι τα Normal, Sport, Slippery, Drag και Track, ενώ μια ρύθμιση που μπορεί να εξατομικευτεί επιτρέπει στον οδηγό να «συντονίσει» το Mustang του σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις.
Το σύστημα rev-matching διατηρεί τις στροφές του κινητήρα κατά το χειροκίνητο κατέβασμα των ταχυτήτων, ώστε να διασφαλίζεται ομαλή εμπλοκή της επόμενης σχέσης. Είναι στάνταρ στην Mustang GT και προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και εκλεπτυσμένη αίσθηση στον οδηγό.
Tα νέα Ford Mustang και Mustang Dark Horse διατίθενται τώρα για παραγγελία στην Ελλάδα στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές: