Ford και Volkswagen ολοκληρώνουν τα διαδικαστικά, ώστε το επόμενο διάστημα ξεκινήσει η συνεργασία τους. Αυτό γίνεται με την υπογραφή επί μέρους συμφωνιών, οι οποίες περιγράφουν λεπτομερώς της αρμοδιότητες της κάθε πλευράς.
Σύμφωνα με αυτές τις συμφωνίες, η Ford θα κατασκευάσει ένα νέο μεσαίο pick-up, του οποίου πολλά στοιχεία θα δανειστεί η γερμανική μάρκα. Ουσιαστικά πρόκειται για την επόμενη γενιά του Ranger, το οποίο με κάποιες αλλαγές θα αποτελέσει τη βάση για το Amarok. Το νέο pick-up θα το δούμε το 2022.
Στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων τύπου van, το ρόλο του μοντέλου – βάση αναλαμβάνει το Volkswagen Caddy. Πάνω σε αυτό η Ford θα “χτίσει” την αντίστοιχη δική της πρόταση. Περίπου ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει και ένα μεγαλύτερο van, με ικανότητα μεταφοράς φορτίου με βάρος μέχρι και έναν τόνο. Σε αυτή την περίπτωση, η ανάπτυξη θα γίνει από τη Ford.
Επιπλέον, η Ford θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MEB των Γερμανών. Η εν λόγω πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί για χρήση αποκλειστικά σε ηλεκτρικά μοντέλα. Αν και θα δανειστεί την πλατφόρμα της VW, το ηλεκτρικό που θα δημιουργήσουν οι Αμερικανοί θα διαφέρει σε μεγάλο βαθμό. Η παρουσίαση του μοντέλου αναμένεται το 2023.
Πέραν των παραπάνω, οι δύο Ford και VW θα επενδύσουν στην Argo AI, μια εταιρεία η οποία ασχολείται με την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης.
Βλέπουμε ότι οι αμερικανική και η γερμανική μάρκα έρχονται ολοένα και πιο κοντά. Με δεδομένο το πολύ μεγάλο μέγεθος του Volkswagen Group, μήπως στο Βόλφσμπουργκ θέλουν σταδιακά να εντάξουν στις τάξεις τους τη μπλε οβάλ εταιρεία;
Πώς θα σας φαινόταν αυτό;