Αν και οι Mercedes έχουν δείξει μέχρι τώρα ότι είναι πολύ ισχυρότερες του ανταγωνισμού, οι “ταύροι” με τον Φερστάπεν κατάφεραν να βρεθούν στην κορυφή των χρόνων, για την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο πλαίσιο του Γκραν Πρι Βρετανίας.
Βέβαια οι ελεύθερες δοκιμές έχουν μικρή σημασία και δεν προσφέρονται για συμπεράσματα. Άλλωστε δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο πίεσαν οι ομάδες και τι δοκιμές έκαναν.
Όπως και να ‘χει, ο Ολλανδός έκανε χρόνο 1:27.422, ο οποίος ήταν 0.474 δευτερόλεπτα ταχύτερος εκείνος του Χάμιλτον.
Ο Βρετανός βρέθηκε στη δεύτερη θέση, όμως χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα για να κάνει τον καλύτερο γύρο του. Από αυτό συμπεραίνουμε ότι μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την επίδοσή του.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Στρολ, αφήνοντας τον Άλμπον τέταρτο. Η Ferrari δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση του Λεκλέρκ. Αυτή ήταν και η μοναδική παρουσία των Ιταλών στον πίνακα με τους χρόνους. Ο λόγος, είναι ότι το μονοθέσιο του Φέτελ έπειτα από μόλις δύο γύρους εμφάνισε πρόβλημα στο intercooler. Έτσι, ο Γερμανός επέστρεψε στα pits προκειμένου οι μηχανικοί να διορθώσουν το πρόβλημα.
Ο Βάλτερι Μπότας ήταν εκείνος που κατετάγη έκτος, μπροστά από τις δύο Renault των Οκόν και Ρικιάρντο.
Εντυπωσιακός ήταν ο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος τοποθετήθηκε έκτακτα στη θέση του Πέρες, επειδή ο τελευταίος βρέθηκε θετικός στον Covid – 19. Ο Γερμανός οδηγός έκανε τον ένατο καλύτερο χρόνο, μόλις 0.588 δευτερόλεπτα πίσω από τον Στρολ. Δεδομένου ότι αυτή ήταν η πρώτη του επαφή με την RP20 και ότι μέχρι πριν λίγες ώρες βρισκόταν εκτός πρωταθλήματος, η επίδοσή του είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική.
Τη δεκάδα έκλεισε ο Κβίατ.